Jenny Olsson

Alla inlägg under september 2009

Av Jenny - 2 september 2009 15:04

Här i Hammarstrand så har kulturskolan varje år en musikal, jag va själv med när jag gick på Anders Olof-skolan å det va något utav det bästa jag gjort!! Hade jag inte börjat i 7:an med att dansa hade jag med all säkerhet inte gått en danslinje idag på gymnasiet, så tack Carina för att du fick upp mina ögon för dansen!!


Idag har jag varit å pratat med just Carina om mitt projektarbete, jag ska nämligen få göra några av koreografierna till årets (nästa års) musikal!! :D Jag är så glad över att hon va så possitiv till det å det känns som om det kommer att bli jättebra!! Kommer även att få arbeta med Robert Falk vilket inte är helt fel eftersom han är en mycket duktig dansare! :) Så ja, det vart ett bra svar, allt är nu perfekt, men som jag skrev igår så fattas det någon, men denne någon verkar inte vilja svara... :(


Jag hade tänkt baka kolakakor nu när jag kom hem men upptäckte att vi inte hade nå strösocker så jag får vänta tills mamma kommer hem :p måste ju börja baka nu tills jag fyller år eftersom det är om 5 dagar ;)

Av Jenny - 1 september 2009 18:56

Pappa visade mig ett klipp på youtube för nån vecka sen å då skratta jag så jag höll på å dog, tittade på samma klipp idag å jag skratta ännu mer!! xD Måste bara säga att jag tycker synd om dig som blev drabbad, men det gjorde fan min dag!!

Av Jenny - 1 september 2009 17:41

Så vad då bomben släppt om vad vi ska göra för slutproduktion. Det blev Hair :D Har aldrig sett den men många säger att den är bra, så det kan bli roligt!! Det vart ingen dans eftersom vi hade slutprodukt. tjoffs ist :p


Har kommit hem till hammarn igen :) alltid lika skönt att komma hem!! För vad ska jag göra i stan när jag ändå inte har några lektioner??


Idag blir det god middag, det blir pizzaaaa!! :D som jag btw har fixat :p (pizzakit is the shit!!) å imorron hoppas jag på att få bra svar!! ;) om jag får det skulle allt vara perfekt, det skulle bara fattas en sak... DU!!

Av Jenny - 1 september 2009 08:38

Det är bra att skolan har gratis frukost, men måste den serveras så tidigt?? Förut stängde dom kvart i 9, men nu helt plötsligt har dom ändrat till 20 över 8... Man hinner ju knappt vakna :p Psykologi å dans idag :D Äntligen dans säger jag bara!! Om det nu blir någon, jag är lite förvirrad just nu :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards