Jenny Olsson

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Jenny - 28 september 2009 13:57

Ja, äntligen är en utav danserna till musikalen klar!! :D Inte så kompliserad dans men det behövs ju inte bara det ser bra ut!! Å det hoppas jag att det kommer göra!! Lite svårt att själv se hur det ser ut eftersom jag inte kan se migsjälv när jag dansar :p jag önskar mig en spegelvägg!! Problemet är ju bara vart den ska sitta... Men det vore väldigt praktiskt med en sådan!! :)

Av Jenny - 28 september 2009 11:46

Imorrse tänkte jag att kag skulle ta en promenad upp på berget eftersom det såg ut att vara fint väder... När jag hade kommit knappt halvvägs så började det dugga lite, duggandet övergick ganska snabbt till ösregn och orkanblåst!! Det va väldigt kallt, särskillt uppe på berget eftersom det är öppet där. Vindarna är kalla även i normala fall så ni kan ju då tänka er hur kalla dom va nu när jag redan va genomblöt och det fortsatte att ösa ner... Jag vet inte om det finns nån björn där uppe men möjligheten är ju ganska så stor så för att vara på den säkra sidan gick jag sjöng för migsjälv i hällande regn och storm :p En rolig syn för andra kan jag tänka mig så det va ju tur att jag va ensam!! :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards