Jenny Olsson

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Jenny - 3 september 2009 22:26

Har precis kommit hem från Jennie där jag har varit å kollat på film tsm med henne, Emilia å Tobias :) Det blev ice age 3, jag hade aldrig sett den så dom tyckte att jag skulle göra de. Om den va bra?? Den va JÄTTEBRA!!! xD jag skrattade genom hela filmen!! :D Hon hade även bakat nån chokladskapelse som va goooood!! :)


Har även gjort nått annat roligt/spännande/nervkittlande idag, det tog lite tid att bestämma sig om jag verkligen skulle våga men jag måste ju följa mitt måtto, ingen kommer ihåg en fegis...!! Så vad är det då som jag har gjort? Jo, jag har bokat en tid för att tatuera mig!! Den 17 november blir det å jag längtar som bara den!! :D Jag känner att jag verkligen vill ha den här tatueringen för att visa min uppskattning till allt som betyder nått för mig, framför allt mina föräldrar å min syster!! <3

Av Jenny - 3 september 2009 14:51

Åkte in till stan idag igen för att gå på den enda lektionen som jag hade idag- litterär gestalltning. Eftersom jag älskar att skriva å inte behöver anstränga mig så mycket så tyckte jag att den kursen skulle passa. Än har vi inte gjort så mycket men det verkar som att det kan bli bra iaf!! :) Ska dra på body shop nu å köpa en dagcreme, bra för ansiktet, mindre bra för plånboken!! :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards