Jenny Olsson

Alla inlägg under januari 2010

Av Jenny - 30 januari 2010 10:29

Jag är nog inne i en drömperiod nu... Visst är det jobbigt när man drömmer något bra, vaknar, tror att det är så men sen inse att det bara va en dröm... FASIKEN att den dröm jag drömde inatt inte va på riktigt...!!

Av Jenny - 27 januari 2010 21:09

Jag är hungrig...!! Ät då tänker väl dom flesta... Å ja, det vore ju den enkla lösningen på mitt problem. Men jag är ju inte hungrig egentligen, det är bara magen som tror det...!! För egentligen är jag mätt, hur går det ihop??


Jag vill hem!!

Av Jenny - 26 januari 2010 20:26

Jag behöver mer tid!! Mer tid än 24 h per dygn... Det skulle vara praktiskt! Eller så är det motivation som jag behöver... Antagligen det senaste, jag har verkligen ingen lust eller ork att sitta å lägga ner tid på sånnt som jag inte har användning för i framtiden! Så meningslöst...

Av Jenny - 25 januari 2010 16:30

Vad är det som gör att folk inte kan plocka undan efter sig?? En festis måste ju ha varit tyngre att ta till sin plats än vad den är att gå till en soptunna med eftersom den då antagligen är tom... Är de likadana hemma? Ligger det fullt med skräp på golvet eller plockar föräldrarna eller nån bättre vetande upp efter dom? Jag förstår mig helt enkelt inte på dessa människor!! 

Av Jenny - 24 januari 2010 22:07

Tänk om vi inte hinner bli klara... Vad gör vi då? Jag är lite smått panikslagen!!

Av Jenny - 23 januari 2010 22:00

Min faster med familj kom å hälsade på oss ikväll. Vi kollade på band som va inspelade på mig och min kusin från när vi va små, shit va söta vi va^^ Då va livet lite lättare att leva, jag viste som inte vad som hände runt omkring mig, men det va de, nu är nu och det är bara att acceptera...

Av Jenny - 22 januari 2010 19:50

Åååå va tråkigt det är att sitta å lyssna på nån som man inte hör vad han säger... Man skulle behövt undertext på dedär!! ;) Jag bryr mig inte om hur det är att plugga på mittuniversitetet för det är nått jag inte kommer göra inom den närmsta framtiden!!


Inatt ska jag (å några till) städa på tingan efter våran danskväll som anordnats, jag kommer gå i sömnen medans jag städar... Men men, bara det blir gjort är det väl bra antar jag, vare sig jag är vaken eller går i sömnen :p

Av Jenny - 21 januari 2010 20:10

Det va tänkt att våran musikal i Östersund skulle sättas upp på gammla teatern, men det är nu ändrat :D Å jag är sååå glad över att det vart som det vart!! För gissa vad, vi ska vara på STORSJÖTEATERN!!!!! :D:D:D Asså det är en dröm för oss dansare eftersom vi får mycket bättre golv att dansa på!! :D Så tur i oturen att det blev som det blev!! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards