Jenny Olsson

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Jenny - 4 september 2009 22:51

Måste bara säga att mamma mia är en sjuuuukt bra film!! Vet inte hur många gånger jag sett den å nu har jag precis gjort det igen ;)

Av Jenny - 4 september 2009 19:50

Jag hatar allt som har med teknik å elektronik att göra!! Det funkar ALDRIG när man vill att det ska göra det. Varför kan dom som konstruerar dessa saker inte bara göra dom användbara för oss vanliga döda?? Jag blir så J.... irriterad å förbannad på sånnt som inte funkar!!!! Fel att dvd:n funkar när jag för en gångs skull vill spela in, men nä, då går det inte ens att kolla på film i den. Nada bild å nada ljud!! INTE BRA!!!! Jag må skaffa mig nån som är allmänt händig, bra på att laga mat eftersom jag inte direkt älskat det, nån som förstår sig på all denna tekniska utrustning som av nån anledning har skapats å nån som kan lösa problemen åt mig!!!!

Av Jenny - 4 september 2009 19:04

Sitter å funderar medans Cascada-låtar dunkar i högtalarna :p Inget jag lyssnar så mycket på annars men när man är pepp är det bra skit ;) eller innan ett danspass är det bra uppvärmningsmusik :p å eftersom jag snart ska ha 9:orna på A-O i dans så kan det ju vara bra att ha lite musik som vi kan värma upp till :)


Musen å tangentbordet som hör till datorn har börjat leva sitt eget liv, musen rör på sig fast jag inte rör den å tangentbordet strejkar ibland :p får ta å kalla på IT-teknikern i familjen :p

Av Jenny - 4 september 2009 14:46

Äntligen helg!! :p Synd bara att himmlen öppnade sig å vräkte ner en massa regn precis när jag höll på å ta in ved för att kunna tända upp i kammin :p Vart en väldigt kort dag idag! Handledning mellan 10 å 11, käka lucha på skolan, å sen hem till Hammarn igen :) Här hemma i huset va det lika kallt som i ice age så det va ju då bara till å parvla sig ut, hämta ved, å göra nånting åt de!!


Å äntligen är jag fri från den delade känslan över att komma hem!! Känns MYCKET skönt vill jag lova!! :) Tack Caroline för att du förstår mig så bra när det gäller det, ja, även när det gäller annat också såklart, men särskillt det, du är den enda som vet hur det är!! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards