Jenny Olsson

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Jenny - 20 september 2009 19:09

Förlåt!!!! Jag menade det verkligen inte och jag ångrar det nå fruktansvärt!! Vet inte varför jag sa det... Att såra nån jag älskar och få den att må dåligt är det sista jag vill göra så jag fattar inte varför jag gjorde det!! Du är en oerhört fin människa och väldigt smart och jag älskar dig som min vän!!

Av Jenny - 20 september 2009 17:15

Åter inne i stan. Fjärilarna börjar krypa fram i magen nu inför imorron...!! Mamma följde med mig idag å kollade vart det va nånstanns å Hanna bekräftade att det va där så nu är jag lite lugnare iaf!! :)


Tankar som brukar pluppa upp i huvudet på mig är att våran framtid måste ju vara bestämd av nån... Vet ingen vad som händer imorron eller vad jag gör om 5 minuter? Jag tror att allt har en mening men att man själv borde kunna styra lite av vad som händer...!! För varför får annars människor sjukdommar så att dom blir jättesjuka om det inte finns nån mening med det? Meningen är ju knappast bra, för vem vill att någon annan ska vara sjuk? Om det inte är så att personen måste se det dåliga för att kunna se det bra igen... Å hur kan allt bara fungera som det gör? Vem bestämmer att nu är klockan 7 och imorron ska vi ställa fram klockan en timme (inte för att vi ska göra det imorron men) Vem bestämde det å hur kan det fortfarande fungera? Flummiga tankar men sånnt som jag ibland går å funderar på :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards