Jenny Olsson

Alla inlägg under augusti 2009

Av Jenny - 31 augusti 2009 19:18

Jag blir så förbannad!! Vad sitter det i? Fel att göra nånting åt de ist för att bara dra ut på de!! Å skyll inte på sånnt som inte går att skylla på ens!! Det gäller att sattsa, allt eller inget, är man inte beredd att sattsa allt är det ingen idé att sattsa alls!!


Börjar dessutom tvivla på att det inte är pollen i luften, jag nyser som han i snövit... Men det kan ju även vara en förkylning, hoppas att det blir bättre...!!

Av Jenny - 31 augusti 2009 12:37

Sitter nu på skolan, bra dag idag (börjar kl 1 :D) så jag fick lite sovmorron imorrse, kunde sova till kl 07.30, bättre än 05.15 Drygt att åka buss i en evighet, längtar tills jag kan ta bilen själv å dra iväg :p


Ska ha filosofi nu, enda lektionen idag :p kan ju vara bra att få filosofera å få utlopp för alla underliga tankar jag har cirkulerande i mitt huvud!!

Av Jenny - 30 augusti 2009 19:44

Ja, så va det då söndag igen... Shit va fort de går å det blir bara värre ju äldre man blir!!


Idag har jag plockat svartvinbär, först hos grannen å sen for vi (jag å pappsen) till rasan där farmor å Gugge va :p Brände mig såklart på dom förbannade brännäslorna, varför finns dom? Det är bara ett onödigt ont, visst, man kan koka å käka dom (har aldrig gjort de men) men måste dom brännas så förjäkligt?? Aja, när vi kom hem kokade pappa saft av de bär som vi hade lyckats plocka å det vart inte så mycket saft så vi får väl ge oss ut igen :p


Har även ätit tårta idag så jag nästan storknat. Blåbärstårta hade mamma köpt :D


Igår såg jag på en asbra film!! xD "What happens in Vegas" heter den å jag rekomenderar alla att se den!! Sjukt kul!! xD 

Av Jenny - 30 augusti 2009 09:59

Grattis världens bästa mamma som fyller år idag!! :) <3

Av Jenny - 29 augusti 2009 12:33

Jag vill också dansa bollywood-dans, det är så sjukt häftigt!! :)

Av Jenny - 28 augusti 2009 23:13

Skrattar lite lagomt mycket åt detta när jag är pigg, fatta då vad jag skrattar när jag är trött, som nu tex xD

Av Jenny - 28 augusti 2009 22:57

Idag så skulle vi på en "hemlig resa" med alla 3:or... Carro listade ut att de va till moose garden som vi skulle, å de va det :p Ja, jag har ju redan klappat å pussat på älgarna som finns hemma i älghägnet så det va inte så stor upplevelse :p men älgkalvarna va sjukt söta å Helge va mycket mysig att klappa :p Hela meningen med resan tror jag va att dom ville få oss att bli mer medvetna om att ingenting är omöjligt bara man vill å vågar sattsa, ingen kommer ihåg en fegis!!


Ikväll har jag vare på middag hos Hanna med alla brudar :D Vi hade mycket kul som vanligt å mååååånga skratt blev de, Jennys (en annan Jenny) alla funderingar kring saker är ju lite... udda!! xD Sedan drog dom ut på krogen å jag sitter nu hemma å äter glass eftersom jag inte är 18 än... :p Men om 9 dagar då jäklar!! :D Btw, har ni inte ätit Ben & Jerry´s glass än, gör det!!! För guuuuuuud va go den ä!! Tummen upp för det!! :)

Av Jenny - 27 augusti 2009 21:43

Jag och min kusin Elise ska bygga ett stall!! När, hur å vart vet vi inte :p men ett stall ska det bli!! Vi har redan planerat allt, det ska ha 3 våningar med garage längst upp xD får sätta vingar på bilarna så man tar sig upp med dom :p men först måste jag bli en rik dansare å Elise en rik maskinförare!! ;p


Det är ju alltid bra att ha en dröm!! ;) (kan ju i detta fall vara bra att ha en back up plan, om det inte skulle funka :p)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards