Jenny Olsson

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Jenny - 19 september 2009 21:35

Det blev Sundsvall ist för Sollefteå :p Vi bestämde oss för att åka ut på Ikea å glad vart ju jag för vad finns i S-svall?? Jo, Gina Tricot!!! :D Besöker man denna affär så hittar man mest troligt något nytt plagg som måste köpas. Så vart det även denna gång :p Det va egentligen mamma som for för att hitta en höst/vårjacka och jag földe med för att jag tycker det är kul :p men det vart jag som handlade ist... :p


Jag önskar att jag vore en del av din vardag!! 

Av Jenny - 19 september 2009 09:46

Nu har skinnjackan åkt på vilket är ett tecken på att det verkligen är höst!! Det är kallt ute å vädret är allmänt grått vilket gör att man blir väldigt trött!! Jag och mamma tänkte dra iväg en liten sväng till Sollefteå, inte för att det finns så mycket att göra där men bättre än Hammarn iaf :p Åker väl till pappsen ikväll när han har kommit hem från Ö-sund. Hade ju kunnat följa med dit också men där är jag ju så mycket ändå och jag måste in dit imorron igen så det kändes lite onödigt :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards