Jenny Olsson

Alla inlägg den 26 september 2009

dop

Av Jenny - 26 september 2009 22:30

Idag va det dop för Ella Anna Otilia :) Sötungen tog å sov under själva dopet men vaknade till när prästen hädde vatten över hennes huvud. Men tro inte att hon skrek, nej hon bara skratta å såg allmänt glad ut :) Efteråt bjöd faster å Nils på goda pajjer, ost + kex och kladdkaka med after eight ovanpå, mycket gott!! :D

 

Ikväll har pappa och Kicki & Mats-Ove varit här å "firat" att jag tog körkort :p Kicki å Mats-Ove firde väl även lite i efterskott min födelsedag, höhö :p så det blev mycket fika idag, först hos faster å nu här :p men det är ju gott så why not liksom?? :p 

Av Jenny - 26 september 2009 11:09

Vad ska man säga? VARFÖR!!?? Vem är så dum så att man gör nått sånt? Imorrse skulle mamma tömma askan från kammin, så hon gick bort till slänten å tömde, jag va inne å höll på att fixa frukost. När mamma vänder sig om ser hon att dörren till "lill-boa" står öppen, hon tänker att, jaha, nu har den blåst upp... Sedan kollar hon in mellan huset å garaget, å där ligger hennes cyckel, stegen å en torkställning nere på marken... Hon ser att det är lite luft i hennes ena däck, punka är första tanken... Mellan hennes å min bil ser hon sedan en "pärhacka" och förstår då att någon har hälsat på oss inatt. Hon kommer in till köket å säger att "gå ut å kolla, vi har haft objudna gäster..." jag tänker att någon katt kanske har gått på huven men vad jag får se är då denna pärhacka å att det är punka även på min bil...


Vad ska man göra? Jag blir så förbannad på den/dom som gjort det å fattar inte varför!!? Pappa kom och vi konstaterade att dom "bara" släppt ut luften genom ventilen. Men ändå!! Varför gör man det? Vem har gjort det? Det är polisanmält men vad ska dom göra? Vi har ringt runt till grannarna å hört om dom också är drabbade men det verkar bara vara vi... Väldigt omoget gjort!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards