Jenny Olsson

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Jenny - 7 september 2009 19:38

Så va man då 18 år... Måste erkänna att jag inte riktigt fattat det än :p det känns inte så stor skillnad än men det känns bra iaf!! :)


Dagen började med sovmorron :) Sedan in till stan för att ha filosofi, å ja, Jenny S, du vet att jag älskar dig men va du tvungen å säga att ni skulle sjunga då?? :p haha, lite gulligt va det iaf, jag rodnade :p Efter skolan kom dom bästa hem till mig å åt marängswisch (vet inte hur de stavas :p), det va vääääldigt gott :D fick även en massa bra presenter, presentkort på Indiska å på Body shop är ju aldrig helt fel, fick även roliga saker av Jennie ;)


Har suttit å kollat på ice age 1 nu, lånade med mig den av syster å jag må då säga att den va också bra!! :)


Just de ja, den sötaste grattishälsningen jag fick idag va utav min 5-åriga kusin, hon (men back-up av sin mamma) sjöng "ja mon hon leva" i telefon, det av väldigt sött tycker jag!! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards