Jenny Olsson

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Jenny - 2 september 2009 20:11

Mina kakor blev bättre än förväntat!! Jag brukar inte vara så bra på att baka men ibland kan jag tycka att det är roligt, å på nå vis så brukar det alltid lösa sig för mig :) Mamma köpte strösocker så jag gjorde kolakakor, dom blev runda :p såklart lyckades jag bränna sista plåten, eller inte bränna, men dom vart iaf liiite för bruna :p funderar på att hyra Elise till å baka nästa gång, seriöst, hur bra kan man bli? Har sagt de förut å säger det igen, du går fel linje!! :p Men du kan ju alltid kombinera skogen å bakningen ;) 

Av Jenny - 2 september 2009 15:04

Här i Hammarstrand så har kulturskolan varje år en musikal, jag va själv med när jag gick på Anders Olof-skolan å det va något utav det bästa jag gjort!! Hade jag inte börjat i 7:an med att dansa hade jag med all säkerhet inte gått en danslinje idag på gymnasiet, så tack Carina för att du fick upp mina ögon för dansen!!


Idag har jag varit å pratat med just Carina om mitt projektarbete, jag ska nämligen få göra några av koreografierna till årets (nästa års) musikal!! :D Jag är så glad över att hon va så possitiv till det å det känns som om det kommer att bli jättebra!! Kommer även att få arbeta med Robert Falk vilket inte är helt fel eftersom han är en mycket duktig dansare! :) Så ja, det vart ett bra svar, allt är nu perfekt, men som jag skrev igår så fattas det någon, men denne någon verkar inte vilja svara... :(


Jag hade tänkt baka kolakakor nu när jag kom hem men upptäckte att vi inte hade nå strösocker så jag får vänta tills mamma kommer hem :p måste ju börja baka nu tills jag fyller år eftersom det är om 5 dagar ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards