Jenny Olsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Jenny - 30 mars 2011 18:20

Jag förstår mig verkligen inte på alla dessa människor som är så otroligt trångsynta. Tyvär stötte jag på en sådan människa idag och denne människa fick mig att bli så oerhört arg och förbannad. När jag själv sitter och säger att jag kan försöka ordna det på bästa sätt och att det nog ska gå ändå, kan hon inte ta det till sig utan säger ist att hon inte ser någon möjlighet med det hela. Nej men tack då, kan inte du se det på samma sätt som jag så kan det lika gärna vara! Själv är jag en sådan person som alltid föröker se möjligheter och hitta lösningar på de problem som kommer, så det är väl det jag får göra nu också!

Av Jenny - 29 mars 2011 21:55

Jag borde inte bry mig men det gör jag... Tankarna rusade iväg igen och jag önskar att jag viste!

Av Jenny - 28 mars 2011 23:15

Man ska ju aldrig blir brydd. Såg några som gick runt med sina katter i KOPPEL ikväll... Tydligen är det rätt vanligt, jag har dock aldrig sett det tidigare!!

Av Jenny - 27 mars 2011 12:04

Söndagar måste ju vara funderingarnas dag, eller iaf mina söndagar är det. Nog för att jag funderar mycket annars också, men just söndagar är det extra mycket verksamhet uppe i hjärnan. Vad skönt det skulle vara om man bara kunde stänga av ett tag, jag måste börja fundera mindre på saker som jag har sån liten makt över. Men det är svårt, väldigt svårt...

Av Jenny - 27 mars 2011 09:54

Shit va kul de va att köra gokart!! Har aldrig gjort det tidigare men jag kan ju garantera att det kommer bli fler gånger!! :) Slotcar (en vääääldigt stor "liten" bilbana) och laserpistol va också väldigt kul :)


Att sen få åka på spa och bara få slappna av va inte heller helt fel, det är nått man borde göra oftare!



Av Jenny - 26 mars 2011 09:15

Idag är en en speciell dag. Multichallenge, spa (lovely), middag, förfest och party all night long är det som gäller när Hanna som fyller 20 ska firas :D Grattis bruden <3

Av Jenny - 25 mars 2011 19:22

SLUTA STORMA

Av Jenny - 23 mars 2011 15:10

  


Har svårt att fatta att vi redan ska fylla 20 år. På lördag är det din tur Hanna och jag är så glad att jag fick möjlighten att lära känna dig för 4 år sedan. Shit vad fort det har gått sen vi satt där på dansgolvet och skulle berätta om oss själva!! Nu sattsar vi på världens bästa party på lördag, jag älskar dig min vän

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards