Jenny Olsson

Alla inlägg under december 2012

Av Jenny - 21 december 2012 22:34

Kontrollbehovet av att veta vart man står i det sociala spelet som kallas kärlek, är ett heltidsjobb!








Av Jenny - 17 december 2012 21:47

Jag ska inte ens gå in på vad jag kallades när jag va liten, men jag hade ganska många smeknamn iaf! Så har det också blivit med min stora lilla donna! Steira är väl det hon lyssnar till. Men hon kan även få heta Steirus Brutus Prontus Nerus! Det tar sin tid att säga men hon känns som en sån :) Steira Unni Olsson Hellström får hon också höra ibland, Unni eftersom det är hennes kennelnamn :) Det hela är ganska sjukt egentligen, att man blir så bara för att en otroligt jättesöt hund med världens ögon uppenbarar sig! Nu har hon dessutom fått en leksaksgris som låter värre än en riktig! Ibland låter dom likadant, Steira och hennes gris...! Men hon är min alldels egna lilla gris, eller hund :)


 

Hon kan även se ut som en gris ibland!

Av Jenny - 6 december 2012 19:24

Att pyssla är något jag finner rogivande, kul och kreativt :) Då är det ju alldeles ypperligt att jag har det jobb jag har där dom vill göra nått sorts pyssel varje dag! Och tar man sig bara tid får man höra så många olika funderingar kring vad som är snyggt, vad just dom vill göra och framför allt HUR dom ska göra det :p Jag hade förberett en sak idag och förväntade mig ett vist resultat, det blev inte som jag hade tänkt mig eftersom jag lät dom göra precis hur dom ville (inom vissa ramar). Men slutresultatet blev ändå bra! Nog för att några saker fortfarande ligger på tork eftersom det tydligen behövdes stora mängder lim enligt endel :)


Lussebullar delux med mycker russin är nu även befintliga i detta hus :) Ett tag tänkte jag ge upp, slänga degen och aldrig mer baka. Men skam den som ger sig, så tillslut när dom va klara blev dom väldigt goda! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards