Jenny Olsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Jenny - 19 maj 2010 22:17

Undra om de ligger nån relevans i mina analyseringar eller om de bara är jag som tänker för mycket... Jag tycker ju att mina analyseringar och slutsatser är bra, men vad tycker andra och framför allt den som ska betygsätta de. Tänk om jag tänker fel och och inte alls tänker på det jag borde tänka. Fast då tänker jag ju iaf. Och om jag tänker borde nånting bli rätt eftersom de handlar om att analysera, och ingen annan kan ju analysera mina åsikter bättre än jag själv, så varför frågar jag mig själv? Är jag osäker på min egna förmåga eller är jag bara trött och förvirrad efter att ha sett 2 filmer om dan i 3 dagar?


Är det inte sjukt att nån ska sätta ett betyg på nått som jag tycker är jättebra men som nån annan kanske tycker är rena rama galamatian? Fast det gäller ju att vidga sina syner, vara objektiv och se till helheten antar jag, bara hon vet om det. Ingen kan ju sätta betyg på mig bättre än jag själv? För vem känner mig bättre än jag själv? Ingen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards