Jenny Olsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Jenny - 24 januari 2012 23:46

Jag inser vilka otroliga människor jag har runt omkring mig! Ibland får man ta sig en minut för att stanna upp och verkligen uppskatta det man har i stället för att bara fortsätta och be om mer! Fick äran att läsa ett väldigt fint inlägg idag som jag kände mig träffad av! Vänskap handlar om någonting mer än att bara gå och ta en fika ibland. Vänskap är något man bygger upp tillsammans och det är ett av dom starkaste banden man kan ha till en annan människa! Alla relationer, hur dom än är; kompis, familj eller kärlek, bottnar de i gemensam vänskap!

Av Jenny - 7 januari 2012 12:37

Nuuu räcker det med snö och halka. Det blev en vit jul ett vitt nyår, tack för det men nu kan det få börja smälta!! :)

Längtar till dagar som dessa:


   

   


Av Jenny - 1 januari 2012 22:03

Har för första gången avgett ett nyårslöfte. Jag tror inte att det har hänt förut, men nu hade jag ett som jag verkligen vill leva upp till. Annars tror jag inte så starkt på att man ska lova saker för oftast tar man i så mycket att det blir svårt att hålla sig till det man lovat. Och oftast kanske man rent utav glömmer bort vad man lovade, men mitt löfte kommer jag ständigt att bli påminnd om, så det är ingen risk att jag kommer glömma bort det. Nu gäller det bara att försöka hålla mig till det jag lovat också, gör jag inte det vet jag ju hur det kommer kännas. Så egentligen borde det inte vara så svårt...!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards