Jenny Olsson

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Jenny - 17 september 2009 19:28

Det känns som om jag har 100 saker att göra men ingen tid att göra dom på, vilket är konstigt eftersom jag egentligen har all tid i världen!! Men jag har noll inspiration nu å det är ju kanske därför det känns så tungt... Litterär gestaltning idag och det känns som om det är mer prat än skriva när det borde vara tvärtom!! Utan att säga för mycket men vissa är så stressiga så man själv blir stressad å andra skriver som nå kratter men ger en kritik som om dom vore proffs... Är sjukt less på vissa personer i min omgivning men överlycklig för att jag har dom som inte går en på nerverna!! Tack till er <3


Jag är less på skolan över huvud taget. Om det inte vore för dansen vet jag inte... Jag har alltid älskat skolan förut men nu vill jag att något nytt ska hända i min vardag, något som gör den spännande igen. Sommaren innan ettan hände det saker, nästa lite fööör mycket saker!! Saker som jag kanske inte ville skulle hända men lät det hända ändå för det va spännande och något nytt, jag ångrar mig nu men vart en erfarenhet rikare. Man lär sig av sina misstag och jag är glad över att det jag absolut inte ville då inte heller skedde. Ni som känner mig förstår nog vad jag menar och ni andra kan ju få fundera. Själv väntar jag fortfarande fast jag vet att det inte är någon mening med det, men det går som inte att sluta tänka på det. Jag blir påminnd om det varje dag men får väl skylla mig själv antar jag eftersom jag fortsätter att "hålla koll". Jag skulle kunna sluta men vill inte helt släppa taget, det är inte mycket men tillräckligt för att hålla igång mina tankar och jag älskar tanken jag tänker..!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards