Jenny Olsson

Alla inlägg under september 2014

Av Jenny - 17 september 2014 20:14

Jag har länge tänkt, och funderat, och vridit och vänt, och tänkt lite till på vart jag ska börja. Det har hänt så mycket. Jag har varit med om en jordbävning flera hundra mil hemifrån, jag har gjort det jag lovade migsjälv och en av mina bästa vänner när vi gick i nian (åka till Grekland), det har blivit regeringsskifte, min hund har blivit ormbiten, jag har börjat med företagsekonomi, jag fick 6 veckors semester efter en intensiv jobbperiod, jag satt i vinterkläder i juni och 50 grader + i juli, jag har för första gången fått springa iväg med en hjärtstartare (som inte behövde användas), jag har (med hjälp av mamma och pappa) påbörjat arbetet med att färdigställa min lilla stuga mitt ute i skogen och jag har frysen full med både hallon, svarta och röda vinbär (dock inga blåbär...)!


Men som Milky Chance sjunger;


I want you

We can bring it on the floor
You've never danced like this before
We don't talk about it
Dancing on, do the boogie all night long

Stoned in paradise
Shouldn't talk about it

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards