Jenny Olsson

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Jenny - 12 september 2009 18:29

Jag vill ha en hund!! Eller egentligen flera hundar, men mest vill jag ha en Golden och en Newfoundland!! :) Men det är ju som lite trångt att ha dom i lägenheten på veckorna, jag skulle behöva ett hus!! :p


Åkte hem till Hammarn idag, lika skönt som vanligt!! :) Synd att vädrets makter har vaknat på fel sida å bestämt sig för att det ska regna, va kallt å blåsa så man inte kan va ute. Eller kan kan man ju, men hur skönt är det?


En ynka procents chans kan göra mycket...!!

Av Jenny - 12 september 2009 01:04

Hemma från krogen!! Det vart en väldigt kort kväll, krogen uppfyllde mina förväntnigar som inte var så höga... :p Inget jag skulle kunna göra varje helg!!


Det började bra hemma hos mig, vi hade väldigt roligt, vi lekte charader xD Sen drog vi på gammla upstairs som jag inte vet vad det heter nu eftersom dom har bytt namn :p där va det kind of dött, inte många själar där inte!! Så vi gick vidare till G3, men där va det 21 så där kom vi ju då inte in... Så det slutade med Marité å där va musiken nått bland det sämsta jag hört!! Så kvällen slutade där och då å var och en drog hem till sitt :p Så nu sitter jag å äter rostat bröd å dricker mjölk :p Det är grejjer de ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards