Jenny Olsson

Alla inlägg under december 2009

Av Jenny - 31 december 2009 19:42

Nu är det snart slut på 2009. Det har gått fort och mycket har hänt!! Tänkte dela med mig lite snabbt av det bästa/sämsta från 2009 som jag kommer ihåg :)


Inom dansen har jag utvecklats oerhört mycket. Jag har lärt mig att bara jag kämpar så kan jag komma lång och lära mig nya stilar, tex disco. Det har alltid varit min mardröm men jag lyckades!! Även medleyt som vi gjorde i badhusparken är jag extrem stolt över, vi gjorde alla danserna själva och det vart superbra!! :) Ett mindre bra dansminne för min egen del var julavslutningen... Vi fick inte visa sista dansen och jag vart oerhört besviken på vissas reaktion och komentarer, MEN, vi gjorde iaf det bästa utav det och fram tills tekniken inte ville längre va vi BÄST!! <3


18 år fyllde jag den 7/9 iår. Det va inte så speciellt... Jag fick gå ut på krogen, men det va inte heller så speciellt :p


Ett datum som jag alltid kommer komma ihåg är den 24/9... Varför? Jo, det va den dagen jag tog mitt KÖRKORT!!! :D Som jag hade kämpat för det!! Jusst den dan fanns det nog ingen gladare och lyckligare människa än jag :D


  


En tatuering har jag även hunnit med under detta år, en tatuering som står för all den kärlek jag känner gentemot min familj och mina närmsta vänner!!

   


I hårväg har jag gått från att vara mörk blondin till en riktigt mörkbrun brunett, ett beslut som jag inte alls ångrar!! :)  


  

      


Med nya familjeförhållanden är det inte alltid så lätt att veta var man ska vara, hur man ska vara eller vaför det blir som det blir... Men till slut blev det ju iaf bra!! :)     


Jag har upptäckt nya sidor hos mig men även hos andra, både positiva och negativa... För min egen del vet jag nu mer hur andra uppfattar mig och jag försöker tänka på vad jag säger och hur jag säger det och till vem jag säger det!!


Kan avsluta med att jag över lag är stolt över migsjälv och det kan ingen ta ifrån mig. Vill även tacka mina underbara vänner för att ni förgyller min vardag!! Kärlek på er <3


Ha nu ett bra 2010 och ta dagen som den kommer!!


  


Av Jenny - 30 december 2009 19:37

"Kallväre" (kallvädret) fortsätter, förkylningen fortsätter, vardagen fortsätter. Allt i samma spår vilket gör mig less!! Jag vill ha varmare väder ute, men inte för varmt så snön smälter, jag vill bli frisk så jag kan vara ute och jag vill att en positiv förändring sker även för mig...


Allt kan ju inte vara perfekt men man kan ju få drömma och hoppas iaf!!

Av Jenny - 29 december 2009 19:37

Det är nått med choklad som får det att vattnas i munnen!! Om jag bara fick välja ett sorts godis skulle det absolut bli det!! Så sjukt gott :D

Av Jenny - 28 december 2009 23:18

Jag vill inte lämna någon ensam! Inte den dagen!! Det går emot mina priciper, men tänk om jag blir ensam...

Av Jenny - 28 december 2009 21:37

Det är inte mänkligt att det är så fruktansvärt kallt ute!! Hur tänkte nån? Liksom why? Man kan ju inte andas ute!!


ANSVAR människor är något som många pratar om men få utövar... Mycket prat och liten verkstad!!

Av Jenny - 27 december 2009 21:56

Kan man leva i en låtsasvärld? I en värld där allt är som man själv vill att det ska vara? Man känner dom man vill känna och allt sker på ens egna villkor... Är det vanligt/normalt eller är det bara konstigt? Kan man, i några minuter, befinna sig i denna värld och sedan komma tillbaka till den riktiga verkligheten? Eller är man bara konstig om man har en sådan värld?

Av Jenny - 26 december 2009 21:45

Barn kan verkligen leva sig in i olika roller när dom leker!! Det är rätt så roligt att sitta och lyssna på när dom pratar med olika tonlägen beroende på vilken person dom är...!!

Av Jenny - 25 december 2009 23:22

Kvällen igår blev väldigt lyckad!! Och som jag skrev igår befann sig jag, mamma och pappa på samma plats under en högtid som jag älskar!! Kan det bli bättre? Näe, jag tror faktiskt inte det, jag njöt under hela kvällen och det var en sådan skön stämning!! Mamma och pappa, jag älskar er!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards