Jenny Olsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Jenny - 30 maj 2011 21:49

I live when I laugh and I love it

Av Jenny - 24 maj 2011 16:03

Man känner när det är något extra, när det inte bara är det där vanliga, utan ett speciellt "hej"

Av Jenny - 20 maj 2011 19:59

Lägg ditt huvud mot min panna, bara vara här och nu

Vi kan skratta allesammans, bara ge oss en minut 

Bara fortsätt fokusera på det där som är så bra

Du är den som gör mig glad, ja du får mig att må bra

Aldrig ska jag glömma känslan, den som är så speciell, jag har den inom mig


Men så händer nått på vägen, allting bara suddas ut

Tappar fästet faller neråt, det finns inget slut

Varför ska det va så svårt, aldrig veta vad som sker, nej tiden bara rusar, det kan lätt bli väldigt fel


Men varför tänka alls, bara måsten och begär, varför kan vi inte sluta, och bara leva som vi lär

Jag vet att det går över, ja det ordnar alltid sig

Hitta tillbaka till den känslan, den som är gjord för dig och mig

Börja andas, slappna av, det kan vi klara, du och jag

Jag finns alltid här för dig, i svarta natten, mitt på dan


En resa genom tiden, ja du kan lita mig du

För aldrig ska jag svika, inte en enda minut







Av Jenny - 19 maj 2011 19:43

Vem kunde tro att jag skulle dansa disco?? Men kul som bara den är det!! :D


 

Av Jenny - 14 maj 2011 20:22

Jag har inte dåligt självförtroende, men det vore ju alltid kul om man fick höra att allt slit gett resultat. Jag vet att jag kan, men ett enda ord kan få en att tvivla!!

Av Jenny - 14 maj 2011 08:43

Äntligen är det Dancehallavslutning igen, eller ja, äntligen å äntligen... Det är ju tråkigt att dansen tar slut, men att få stå på en scen igen å ge gärnet är ju så jäkla kul!! Jag kan lova att det kommer bli en grym show som du borde se ;)

Av Jenny - 7 maj 2011 20:09

Sitter och masserar små frön som sitter på mitt öra...!! Det gör fruktansvärt ont men det sägs ju hjälpa så jag väntar med spänning på resultat :)

Av Jenny - 7 maj 2011 15:14

Dom andra prioriteras mer, uppenbarligen... Vad är det som händer? Eller har hänt redan är väl kanske rätta formuleringen. Enkla och lätta men betydelsefulla saker faller bort bit efter bit, vad kommer att bli kvar?  Hur långt kommer det att gå?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards