Jenny Olsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Jenny - 28 juni 2011 20:56

Det är då typiskt, i 2 timmar hinner jag ha nyckeln innan den är spårlöst borta... Jag kan inte hitta den nånstans och jag har verkligen letat överallt, den måste ha fått egna ben och vandrat iväg på egna äventyr. Men jag behöver ju den nyckeln, så den får gärna börja längta hem igen och komma tillbaka till mig snarast möjligast, helst nu!!

Av Jenny - 27 juni 2011 21:56

Min rygg plågar mig oerhört mycket för tillfället... Har så ont efter att jag sov i lillasysters säng 1 natt, vem hade kunnat tro de? Inte jag iaf för då hade jag aldrig lagt mig där. Jag brukar kunna sova på de flesta underlag utan att få ont i ryggen, men här har jag nu mött min överman och är redo att ge upp, aldrig mer syrrans säng!!!

Av Jenny - 25 juni 2011 09:45

What are words if you really don't mean them when you say them?

Av Jenny - 24 juni 2011 14:01

Call your girlfriend, it's time you had the talk
Give your reasons, say  it's not her fault
But you just met somebody new

Av Jenny - 22 juni 2011 19:13

Man har ju alltid en dröm om att hitta det perfekta jobbet. Dit man längtar efter att få komma och spendera sina dagar och där man trivs. Jag har haft den turen i nästan 3 månader nu. Att jobba på dagis är något jag inte trodde skulle passa mig, men som tur va hade jag fel! För shit vad roligt jag har haft, att få se hur man kan påverka barnen till en utveckling där dom lär sig nya saker varje dag är något av det bästa som finns! Jag hoppas att jag får komma tillbaka till hösten och ha lika roligt då som jag har haft nu!


Så tack till alla barn och fröknar som har gjort det till världens bästa arbetsplats!! :)

Av Jenny - 19 juni 2011 08:46

It's not about finding the one you want to live with, it's about finding the one you can't live without

Av Jenny - 18 juni 2011 22:45

Redan innan du fanns, viste jag att vi hade ett speciellt band. Jag kunde känna att det va nånting som fattades, och det var du. Nu när jag äntligen har dig känns det så himla rätt, äntligen är du min och jag är så glad att jag hittade dig. Jag älskar dig djupt, min gula one piece!! ;)

Av Jenny - 18 juni 2011 16:12

Jag önskar att du kunde komma tillbaka. Jag önskar att du morfar kunde komma tillbaka och jag önskar att du gammla farmor Anna kunde komma tillbaka.


Jag önskar och hoppas att du som berört mig kommer tillbaka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards