Jenny Olsson

Alla inlägg under april 2010

Av Jenny - 27 april 2010 20:23

Jag och brudarna va till Stockholm över helgen för att se på "Bounce- the last show" Det va GRYMT BRA!!! Koreografierna, dansarna, stämningen i globen, ALLT!! Det blev även lite shopping och att vi bodde på ett hotell gjorde ju inte saken sämre :p

Av Jenny - 17 april 2010 14:44

Ja är det inte det ena så är det ju alltid de andra...!! Jag tror (har tappat räkningen) att jag varit i sjuk i sisådär 5 veckor nu, minst! Jag är less på de men vad gör man? Efter musiklaen när jag fick pusta ut fortsatte min förkylning som sedan vart en infektion i lufvägarana som tillslut landade i lunginflammation...!! Jag har inte varit såhät dålig på JÄTTELÄNGE!! Fick åka in på akuten och få massa kortisontabletter + inhalera i tisdags för jag fick svårt att andas, efter de har jag ätit både kortison och pencilin, det tar på krafterna! Det är jobbigt bara att plocka ur diskmaskinen...  Det är jobbigt att ständigt höra ett "rassel" i lungorna när jag andas och att vakna mitt i natten för att jag hostar så jag nästan kräks gör inte saken bättre!


Jag hatar att vara sjuk...

Av Jenny - 3 april 2010 19:41

Musikalen är över... Både skönt och samtidigt tråkigt!! Det har varit så himla roligt och underbart!! Min kropp tålde inte riktigt att vara med i en musikal och sedan koreograferat och hjäpt till i en annan så kroppen började strejka. Jag kunde inte äta för jag började må illa, å att inte kunna äta riktigt under 2 veckor resulterade i en väldigt trött och sliten Jenny som så gjärna ville vara med på scenen där jag hör hemma. Och så vart det också, jag tryckte i mig mat och va med på nästan allt i musikalen, jag ångrar ingenting!!


Ett annat tecken på att jag borde chilla lite är väl min förkylning, typiskt att allt ska komma på engång!! Men jag har haft det så underbart roligt och kommer nog aldrig glömma det här!! Alla som var med har gjort ett så himla bra jobb och jag är stolt över oss!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards