Jenny Olsson

Alla inlägg under december 2010

Av Jenny - 30 december 2010 20:00

Tänk att ett helt år redan har gått, jag tycker det va nyss jag satt och tänkte över 2009...!! Myyycket har hänt, både bra och dåligt, men jag måste ändå säga det mest varit bra!! :)


I början av året var det musikalen"West side story" här hemma i Hammarn som gällde, jag hade koreograferat och även hjälpt till med annat och resultatet är jag stolt över!! :D


  


Sen va det musikalen "Hair" i Östersund som jag la all energi på. Så mycket att kroppen inte orkade!! Inte nog med att jag stog på scenen så hade jag även tillsammans med Carro ansvaret för sminket, att hon stog ut med mig så virrig som jag va då är ett under!!


  


Vi dansare drog iväg till Stockholm och såg "The last Bounce"!! Det va UNDERBART :D


  


Studenten närmade sig och det var bal som stog på schemat! Det va riktigt roligt + att vi hade bästa färmedlet dit; en riktig parybuss ;)


  


STUDENTEN!!!! :D ÄNTLIGEN!!!!! :D Jag är så otroligt nöjd med det jag åstakommit dessa 3 år på gymnasiet, jag har utvecklats oerhört och det har varit en jäkligt rolig resa!! :) Kärlek på oss brudar <3


  


I sommar har jag fått äran att sitta och ratta denna skapelse; vridläktaren vid "Döda fallet" under "En Midsommarnattsdröm" Tack till er som var med, och tack till er som kom och kollade!! :)


  


Efter en sommar med jobb både på ICA och döda fallet drog jag och mamma på välbehövd varm semester!! GREKLAND :D


    


Det har hunnit bli entill tatuering också!! :)


  


Dancehallavslutningen va jätterolig att genomföra!! Allt de jag fick höra värmde så oerhört mycket!! Tack!!


  


Så vart det  julafton iår också. Julen firades hos faster uppe i Pålgård med heeela släkten :D Jag tror jag njöt mest av alla!! :p


  


Imorron är det nyårsafton och jag vet fortfarande inte hur de blir. Det va tänkt att jag skulle till stan men som jag mår jusst nu blir det ingen stadsresa!! Får se imorron hur jag mår...


GOTT NYTT ÅR, ha ett bra 2011, det kommer jag ha!! ;)


  

Av Jenny - 29 december 2010 14:59

Blir man inte förkyld innan jul så kan man uppenbarligen med all äkerhet räkna med att bli det efter jul...!! Typiskt.

Av Jenny - 28 december 2010 22:26

  

Av Jenny - 28 december 2010 10:48

Alla dessa telefonnummer...!! FEL att dom håller koll så att man slipper ringa 100 samtal innan man kommer fram till den man ska prata med!!

Av Jenny - 28 december 2010 09:57

Jobbaaar!!! Det blev ingen mellandagsrea men kanske lika bra de? Hellre pengar som kommer in på kontot än ut från kontot!! :p

Av Jenny - 27 december 2010 12:24

Till sommaren kör vi igen!! :D


En midsommarnattsdröm

Av Jenny - 25 december 2010 19:00

Hur kan man inte älska denna film??


  

Av Jenny - 24 december 2010 14:32

GOD JUL till alla underbara människor!! God jul till alla jag känner och god jul även till er som jag inte känner!! <3


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards