Jenny Olsson

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Jenny - 18 september 2009 22:08

Fredag igen å veckorna går bara fortare å fortare!! Har nu fått till mitt schema så att jag kan vara hemma på måndagar och jobba med mitt projektarbete :) För att få till det slutatde jag läsa filosofi A och valde ist att läsa psykolobi (psykologi B) till våren eftersom jag tror att jag kommer ha mer användning av det i framtiden :) Eftersom bara Rosanna vet hur just ordet psykolobi kom till kan jag ju berätta det :p Va ganska trött idag på skolan å ibland när jag pratar så kan det bli lite mycket så tillslut vet jag inte vad jag säger (det kan pappa intyga om!!) :p därav ordet psykolobi. Tycker ändå att det va ett rätt så bra ord :p


Har inte gjort så mycket idag, hade handledning och åt sen lunch på skolan innan jag åkte hem :) Ikväll har jag å mamma suttit å kollat på idol, vissa sjunger så otroligt bra medans andra inte kan sjunga alls!! Fattar inte att dom söker ens... Men men, om man inte testar så vet man ju inte.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards