Jenny Olsson

Alla inlägg under september 2009

Av Jenny - 25 september 2009 23:40

Ja, eftersom man själv är från denna "by" Hammarstrand så är det ju som ett måste att gå å se på showen "Allt för byn" som dom gör!! Vart positivt överaskad, efter förra showen som jag blev lite besviken på va denna MYCKET bättre!! :D Dom hade tagit det bästa från dom 2 tidigare showerna och gjort det till en ny. Måste bara säga att, Robert Falk, du är en grymm dansare, sångare, "skådis" å allt annat som krävs för att det ska bli bra på en scen!! :) Synd bara att jag blir så avis på alla som får stå på scenen, jag vill ju också göra det!! :p


Att nu ha ett körkort känns väldigt bra!! Igår drog jag iväg till stan efter att uppkörningen va klar :) å sen hem idag, skönt att slippa åka bussen som tar en evighet :p


Imorron blir det dop för lilla Ella å sen lite firande av mig för att jag klarade körkortet :D

Av Jenny - 24 september 2009 10:59

JAAAAAAAAA!!!! :D:D:D:D:D jag är numera ägare till ett körkort!!!! Jg är så himmla glad å stolt över mig själv!! Som jag har längtat efter ett eget körkort å nu har jag ett!! Jag kan knappt fatta det, tack till er som hjälp mig med att få det- mamma, pappa å trafikskolan!! TACK!!

Av Jenny - 24 september 2009 07:41

Nu är jag nervös!! men det är bra, för när jag är nervös presterar jag bättre, iaf inom dansen :p så jag hoppas att det gäller även för idag!! Jag intalar mig att jag kan det så nu tror jag verkligen å vet att jag kan det här!! :) Om 3 timmar så vet jag...

Av Jenny - 23 september 2009 19:55

Hur lyckas jag?? Av alla 9 miljoner människor som bor i detta avlånga land så lyckas jag pricka in just den person som jag tänker på... Så jäkla läskigt!! Jag fattar det inte, jag å tekniska prylar ska inte vistas i samma rum... Jag lyckas då verkligen med allt!! Jaja, det är ju redan gjort nu å jag kan inte göra nånting åt de... Mycket läskigt men även lite roligt är det iaf :p

Av Jenny - 23 september 2009 11:12

Så va då sista körlektionen gjord (hoppas jag!!) Imorron smäller det, det är då det gäller att tänka på ALLT!! Inga lektioner idag som vanligt :p mycket skönt att få lite ledigt :p

Av Jenny - 22 september 2009 21:35

Idag har varit en seg dag!! Jag är så himmla slut...!! Nada dansa idag, Kersti kunde inte. Jag förstår henne å skyller inte på henne i detta fall, men skolan borde kunna sätta in nån vikarie...!! Dom har lovat oss att vi ska få det men har vi fått det hittlills?? Nä! Sen vi började skolan har vi haft dans 1 gång... Inte så bra med tanke på att det är min inriktning!!


På psykologin pratade vi om olika perspektiv. Sjukt att det stämmer i verkligheten å att man upplever det varje dag men inte tänker på det. Eller varför vi gör som vi gör å varför vi fungerar så olika, det tåls att tänka på :)


Åkte hem till Hammarn ikväll, alltid lika skönt att få komma hem :p

Av Jenny - 21 september 2009 19:35

JAAAAAA!!!! Jag blev godkänd på skrivningen idag för körkortet!! :D Blev så himmla glad över det!! Jag va väldigt nervös imorrse å inatt drömmde jag en massa om hur det skulle gå å äntligen är det gjort!! Nu är det "bara" körningen kvar å jag hoppas verkligen att det kommer gå bra!! Men även det har jag intalat migatt det kommer gå vägen, precis som jag gjorde med detta, så jag vet att jag kommer få mitt körkort på torsdag!! :D


Ganska konstigt hur vi fungerar egentligen... Eller iaf hur jag fungerar. Jag vet ju inte hur alla ni andra funkar. Men jag dådå, om jag tänker att det kommer gå bra, så gör det oftast det. För om jag tänker att "nej, jag kan inte det här, det kommer gå asdåligt" å bla bla bla, ja, då är ju risken ganska stor att det går dåligt eftersom jag redan sagt att det ska gå dåligt...!! Om jag ist säger att jag gör mitt bästa och klarar det så blir jag ju mer possitiv till det hela, å då tror jag att man (jag) lyckas bättre!! :) Så tänk possitivt :D

Av Jenny - 20 september 2009 19:09

Förlåt!!!! Jag menade det verkligen inte och jag ångrar det nå fruktansvärt!! Vet inte varför jag sa det... Att såra nån jag älskar och få den att må dåligt är det sista jag vill göra så jag fattar inte varför jag gjorde det!! Du är en oerhört fin människa och väldigt smart och jag älskar dig som min vän!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards