Jenny Olsson

Alla inlägg den 9 september 2009

Mio

Av Jenny - 9 september 2009 22:22

Idag har jag inte gjort så mycket, när mamma hade slutat jobba drog vi iväg till Långsele å Mio möbler :) Det inhandlades inget men det är ju alltid lite roligt att få göra nånting som man annars inte gör varje dag :p När vi kom hem hjälpte jag mamma att städa lite :)


Det  börjar närma sig uppkörningen nu å det känns som om jag har vääääldigt mycket kvar att göra...!! Men det lär nog gå bra, jag har intalat migsjälv att jag ska klara det!! Är mer nervös för körningen än vad jag är för teorin, den är jag ju som klar med, det är bara att repetera fram tills att jag ska göra den.


Ska gå å sova nu så jag orkar kliva upp imorron å hinna med bussen in till stan igen :p



Av Jenny - 9 september 2009 10:12

Det är varmt ute fast det ser ut att vara kallt för det ser ut som om det stormar :p Sitter å jobbar med lite uppgifter som ska vara klara imorron. Det är skrivuppgifter där vi i prinsip får skriva vad vi vill å jag kommer inte på nått!! Det är väldigt ovanligt för att vara jag, annars brukar det bara rinna ur mig så fort jag sätter mig men inte nu!! Vet inte från vart jag ska få inspiration, kanske om jag går ut en sväng, får prova med det :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards