Jenny Olsson

Alla inlägg under mars 2010

Av Jenny - 23 mars 2010 20:25

1 vecka kvar till PREMIÄR!! Jag lovar att jusst DU vill se denna musikal, det kommer bli så sjukt bra!! :) Jag är pigg fast jag är trött å förvirrad men har ändå full kontroll, det kan bara betyda en sak; musikalfeeling!! Jag blir alltid såhär innan en musikal och det är det som får mig att prestera som bäst när det väl gäller :) Har du inte köpt nån biljett än så ta då å gör det NU!! Det finns på ticnet.se :)

Av Jenny - 18 mars 2010 21:24

Jusst nu är det mycket som är fel...!! Största felet är väl mitt högra lår, jag har gjort nånting så jag har jätteont! Det känns ungefär som en sträckning!! Mitt vänstra knä är svullet och jag blöder näsblod... Som sagt, int bra int!! Så jag sitter å tycker lite synd om migsjälv eftersom ingen annan gör de :p Men det kunde ju varit värre, så varför klaga?

Av Jenny - 8 mars 2010 12:55

Inne från huset set det jättefint och varmt ut ute, men när man väl kommer ut håller jag ju på att blåsa baklänges!! Shit va det blåser, inte kul!! Men bra iaf att det inte är kallt :)


Jag har sportlov och vad händer?? Jo, jag blir förstås förkyld!! Vad annars? Hade ju tänkt åka skidor idag men det vart inget eftersom halsen strejkar, + att skidorna va väääldigt bakhala så pappa ska få ta sig tid och valla dom ikväll!! Hoppas på bättre väder imorron och halsen vill vara med då :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards