Jenny Olsson

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jenny - 18 oktober 2009 22:54

Idag vart det Kramfors för hela slanten!! Vi åkte kl 10 imorrse å kom hem nu... Vi va till mammas kusin som fyllde år, hon viste inte att vi skulle komma så det va en aning roligt att se hennes min när vi står utanför dörren!! xD Fick även träffa momma :D


När vi då sen skulle åka hem så småregnade det lite, det övergick ganska snabbt till snö...!! Å vad blir det om det snöar å är plusgrader, jo, världens halaste snömodd + att jag såg i princip nada eftersom det snöade så mycket!! Vad händer med Jenny då? Jo, hon blir SKRÄCKSLAGEN!!!! Bilen gör lite som den vill, jag ser inte vägen å bilen bakom vill in i mitt bagage... Kan man få annat än lite smått panik då?? Men men, nu är vi hemma iaf å vädret blev lite "bättre" när vi hade passerat Långsele. Inte bra, men bättre, det va ingen snö på vägen iaf så bilen gjorde som jag ville!! :)

Av Jenny - 17 oktober 2009 22:36

Igår när vi höll på å värmde upp innan vi skulle dansa på basketen så lyckades jag få sendrag... Det drar än :p Rosanna fick lite fort ställa sig å massera innan vi skulle in men det släppte inte helt så nu har jag svinont å är jättestel i nacken, jippi... Eh, not!! Tror jag ska beställa en massagetid, det skulle inte vara helt fel :p Jag tycker det borde ingå i dansprogrammet...!! Att man med jämna mellanrum fick massage, det ska jag komma med som förslag!! :D Eller åh, en såndär massagestol, fatta vad skönt att bara sätta sig å så får stolen ta hand om resten ;) inte helt fel de heller!! :)

Av Jenny - 16 oktober 2009 23:45

Ja, så har då sista bruden gått :p Ikväll har vi dansare dansat i småpauserna på herrarnas basketmatch :D går ju inte att klaga på utsikten man får från 2:a bänkraden!! ;) Hot hot hot Mmmmm!! :p Det gick la bra, ganska iaf, tog ett steg fel så det såg nog lite roligt ut meeeen misstag gör ju alla nån gång så :p Efter det drog vi hem till mig, vi köpte med oss lite gosaker som hör till en myskväll med brudarna!! :)


Rosanna å Carro är väldigt bra på något som heter numerologi. Det är typ som horoskop fast med siffror. Sjukt vad lite siffror här å där kan säga om mig som person!! Det mesta stämde in klockrent och jag börjar förstå hur andra uppfattar mig som person. Att förstå sig själv och inse att "aha, det är därför jag är så, för att jag har denhär siffran i mitt liv" osv underlättar mycket efterom jag då förstår mer. Jag förstår varför jag inte kan sluta tänka på vissa saker och att jag måste lära mig att chilla nån gång och låta andra göra jobbet. Det går inte alltid att vara "mamman" som är överlägsen. Men nu vet jag ju iaf vad jag måste tänka på, jag tänker inte förändra mig, bara portionera ut doserna lite mer utspritt så att det inte kommer allt på en gång...


Lite luddigt kände jag att det vart nu men vad kan man begära denna tid på dygnet? :p

Av Jenny - 15 oktober 2009 22:11

Skratta å njut!! xD


Av Jenny - 15 oktober 2009 19:58

Japp, så fick det bli idag :) Inga lektioner hade jag men Hanna kom in så vi va och åt lunch på skolan :) Sedan gick vi på stan, köpte lite grejjer, nästan inget till migsjälv men :p


Det är långtråkigt att vara ensam i lägenheten, det är tråkigt att laga mat endast till sigsjälv å det är tråkigt att bara prata med sigsjälv... Man får ju bra svar iof, men det skulle ju som vara roligare om svaren kom från nån annan...! 

Av Jenny - 14 oktober 2009 23:00

JENNIE, jag älskar dig min underbara vän!! TACK för att du hade en mobil som inte är från stenåldern!! Nu är jag lugn igen :p Har varit å hälsat på hos denna donna som alltid finns där å ställer upp :) tack för det beauty!! :)



Av Jenny - 13 oktober 2009 21:19

Jenny säger:

det är nått som luktar bränt :S

 

jennie säger:

VA?

 

Jenny säger:

tänk om det är datorn…

 

jennie säger:

PANIK! DET BRINNER!

 

Jenny säger:

haha xD

LUGN

 

jennie säger:

neeeej, inte då

okej okej, andas... pjuh!

 

Jenny säger:

det kan va nån granne som brännt mat...

 

jennie säger:

DET BRINNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jenny säger:

 hahahahahah xD

 

jennie säger:

 hahahhaha ;) 

*ögon uppspärrade*, *munnen på vid gavel*, *skriker* : DET BRINNER!!!!! *springer in i en vägg*

*ligger på golvet* "aj.."


Haha xD Jennie min ängel!!

Av Jenny - 13 oktober 2009 20:48

Idag har jag lämnat in min mobil på lagning å vad får man som lånetelefon?? En j.... stenåldersmobil!! Fel att dom är lite up to date eller?? Visst, dom behöver ju inte låna ut ericssons nyaste men fan inte heller den första dom gav ut...!! Tror även att denna skulle behöva lagas, det knastrar när jag pratar... I 3-4 veckor måste jag vara utan min mobil, varför tar det så lång tid?? VAD är det som tar tid? Det är ju (förhoppningsvis) inte så stort fel på den... Hatar sånnt här å det kan göra mig så förbannad!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards