Jenny Olsson

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Jenny - 13 oktober 2009 21:19

Jenny säger:

det är nått som luktar bränt :S

 

jennie säger:

VA?

 

Jenny säger:

tänk om det är datorn…

 

jennie säger:

PANIK! DET BRINNER!

 

Jenny säger:

haha xD

LUGN

 

jennie säger:

neeeej, inte då

okej okej, andas... pjuh!

 

Jenny säger:

det kan va nån granne som brännt mat...

 

jennie säger:

DET BRINNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jenny säger:

 hahahahahah xD

 

jennie säger:

 hahahhaha ;) 

*ögon uppspärrade*, *munnen på vid gavel*, *skriker* : DET BRINNER!!!!! *springer in i en vägg*

*ligger på golvet* "aj.."


Haha xD Jennie min ängel!!

Av Jenny - 13 oktober 2009 20:48

Idag har jag lämnat in min mobil på lagning å vad får man som lånetelefon?? En j.... stenåldersmobil!! Fel att dom är lite up to date eller?? Visst, dom behöver ju inte låna ut ericssons nyaste men fan inte heller den första dom gav ut...!! Tror även att denna skulle behöva lagas, det knastrar när jag pratar... I 3-4 veckor måste jag vara utan min mobil, varför tar det så lång tid?? VAD är det som tar tid? Det är ju (förhoppningsvis) inte så stort fel på den... Hatar sånnt här å det kan göra mig så förbannad!!

Av Jenny - 13 oktober 2009 19:23

Jag är förvirrad!! Jag hatar att inte veta hur det är, eller ja, har varit... Jag vill ha koll på läget så att jag vet vad som händer och när jag inte har koll blir jag väldigt förvirrad...!!


Dans idag med självaste Nathalie :D så grymm, skön å bra dansare/koreograf!! Men jäklar vad hon körde hårt med oss!! Styrka i hundra år kändes det som, eller så är det jag som är otränad :p men det va faktiskt jobbigt, det kan alla som va där intyga!! :p Sedan ganska snabbt fick vi lära oss en dans, jag är nog inte van att ta koreografi på så kort tid, även om jag brukar ta det snabbt så va det här lite för snabbt :p men det gick ju tillslut, nästan :p Kul va det iaf att ha henne!! Kommer ju knappast kunna gå imorron pga träningsverk, men de är det värt :)


Mamma kom in idag så det blev en runda på stan å sen bjöd hon mig på mat!! :D Vi åt på "Viktoria" å det va väääääldigt gott!! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards