Jenny Olsson

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Jenny - 27 oktober 2009 19:45

Idag har jag varit å fått en väl behövlig massage!! Det gjorde så sjukt ont och jag insåg att detta är något som jag borde göra oftare!! Har fått träningsverk av det nu och det gör konstant ont!! Varför gör man det då kanske någon frågar sig... Men det är så otroligt skönt efter att allt det onda har släppt ¨så det är lätt värt det!! :)


Sedan fick det bli en tur till Bispgården eftersom pappa inte fick till lampan igår, men nu är det fixat :) följde med pappa på jobbet sen och åt på Älggårdsberget :) maten va korv vilket inte hör till mina favoriter, men salladsbuffén dom har där är så god å det finns så mycket så jag blir mätt bara på att äta av den!! :)


Jag håller på att bli förkyld... För jag kan aldrig tänka mig att det är allergin nu, det känns lite långt bort att det skulle finnas pollen i luften nu...!! :p Så då tänkte jag att jag skulle köpa halstabletter på apoteket, MEN, eftersom man bor i en mindre håla så fanns det inte naturligtvis... Typiskt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards