Jenny Olsson

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Jenny - 8 oktober 2009 21:58

Man kan ju fråga sig vad vissa tänker med!! Dom är iaf påväg hem nu, det vart ingen operation- än iaf...


Imorron är jag lediiig!!! :D Eller ja, jag har "hemstudie" som dom så fint kallar det :p inte helt fel att få åka hem idag å bara slappa imorron, ska iof till stallet nån gång på förmiddan å ta mig an Villes box men med Elise där kan ju även det bli roligt!! :)


Dom som känner mig vet att jag å "Teknikmagasinet" i stan inte riktigt går ihop :p eller ja, till slut så ordnade det ju sig!! När jag skulle köpa den mobil som jag har nu vart det en hel del besök innan allt va klart. Alla som jobbade där då har nu slutat xD så ist får dom nya "ta sig an" mig :p för nu så måste jag lämna in mobilen eftersom den är allmänt seg å hänger sig, jag har redan varit inne ca 4 gånger men ännu inte kunnat lämna mobilen eftersom dom inte har nån annan att låna ut, så ja, det kommer väl att sluta med att affären får läggas ner för ingen vill jobba där längre :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards