Jenny Olsson

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jenny - 24 oktober 2009 10:10

Så är jag lite smått trött :p Igår hade jag roligt iaf :D Först gick vi ner å kolla lite på invigningen av stortorget å sen gick vi dit näsan pekade :) det blev först Pause där vi satt å prata om allt möjligt som det behövdes paratas om :p lite fler brudar kom å hängde på så då hamna vi på Marité. Folkmassan där va... Inte så stor xD så vi satt där en stund, jag spana in en het bartender ;) å sen drog vi till nya Pause där Nathalie jobbade :D hennes min när hon såg oss xD så då satt jag, Carro, Hanna å Rosanna där å pratade minnen, miner och killar vilket va mysigt!! :)


Får se hur det blir ikväll om jag hänger med ut... :)

Av Jenny - 23 oktober 2009 13:45

Ikväll blir det utgång, först invigningen a stortorget å sen blir det antagligen krogen :)

Har haft handledning nu å ibland kan man ju undra vad folk lyssnar med... Inte är det öronen iaf...


När jag å Jennie stog å vänta på Tobias så fick vi beskåda något som kunde ha slutat med en påbackning/påkörning xD varför inser inte människor att vissa luckor mellan 2 bilar är inte stor nog att parkera i... Särskillt inte om föraren har en för stor bil för sin kapacitet å dessutom inte riktigt har fattat detdär med dragläge... Vi stog å kollade med andan i halsen å jag skratta så jag fick ont i magen!!


Alla treor ska nu sälja kakor/godis till studenten, vill du köpa? Hör av dig!! ;)


Av Jenny - 22 oktober 2009 20:35

...Eller nått :p Ikväll har jag, Carro, Hanna å Emelie varit hemma hos mig i lägenheten och en tjej/kvinna eller vad man nu ska kalla henne, känner Caroline (tror jag :p) och hon håller på med smink, kost och hudvård :) ikväll fick vi prova på smink från 2 olika märken, vissa saker va bra men andra passade inte mig. Men, eftersom smink alltid är kul så skadar det ju inte att prova!! Nog för att jag redan vet hur man lägger bas osv kan man ju alltid lära sig nått nytt :)


Jag missade bussen hem så jag, Carro å Emelie gick å köpte mat som vi sedan satt här å mumsade i oss :) Så skönt och nödvändigt att få ventilera sina tankar med dom som har samma åsikt som en själv!! Det va väl behövligt och vi kom fram till saker som vi måste ta tag i nu!!


Har btw fått tillbaka min mobil vilket är mycket skönt!! Dom hade bytt nån sak och uppdaterat nån anna sak :p så nu hoppas jag att den fungerar!! :)

Av Jenny - 21 oktober 2009 21:21

Det är ju det jag vill, men jag är livrädd inför det!! Inte för att jag har anmält mig eller något men ändå. Om det blir av så är det en ny stad, nya människor och en massa kostnader, allt sånnt som jag inte tycker om...!! Kan inte nån bara säga hur det kommer bli, vad jag ska göra osv. Jag har alltid vetat vad jag vill göra men ibland tvekar jag... Borde jag inte skaffa en utbildning? Folk säger åt mig att göra det å då känner jag bara att "du har fel", men har dom det? Fan vad jag hatar att känna såhär...


Av Jenny - 21 oktober 2009 19:46

Idag har vi tagit skolkort, det sista med mina dancing-queens!! Shit vad jag kommer sakna er sen!! Teatrarna va också med och eftersom det va just sista kortet så hade vi klätt ut oss till marionettdockor :) Tack till Caroline som sminkade mig ashäftigt och tack till Emelie som hjälpte mig med håret!! <3


  

Av Jenny - 20 oktober 2009 21:40

Ja...



Av Jenny - 20 oktober 2009 21:18

Woho, MVG i dans och gestaltning B!! :D jag har arbetat hårt och det lönade sig!! Jag är så stolt över mig själv och över vad jag åstadkommit!! För 3 år sedan när jag stog hemma framför spegeln å dansade hade jag aldrig vågat drömma om att få gå en danslinje, det va så overkligt då för vad kunde jag?? INGENTING enligt mig själv och jag va stensäker på att alla andra som sökte hade dansat på nån dansskola sen dom föddes. Jag hade bara 2 val när jag sökte gymnasium, om det inte hade gått att komma in på nån av dom hade jag tagit itu med det då, men jag kom in!! Lyckan jag kände när jag öppnade brevet från Primrose va total!! Det har varit en lång resa och den är inte över än!! Jag vet vad jag vill och jag kommer kämpa för det!!

Av Jenny - 19 oktober 2009 15:27

Jag är så stolt!! :D "Mina" dansare på A-O är så sjukt duktiga, jag blir så glad när jag har er och ni visar er vara så bra!! Ni kan vara stolta över er själva för det är jag!! Det här kommer bli så bra till musikalen så ojojoj!! Kommer ni inte å tittar så lovar jag er att ni missar något, för mina dansare har det lilla extra ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards