Jenny Olsson

Alla inlägg under november 2009

Av Jenny - 1 november 2009 22:45

Vad händer om 100 år?? Jag lever knappast då men jag kanske kan beskåda världen på nått annat sätt. Tänk bara hur mycket som har hänt dom senaste 50 åren... Mobiltelefon, internet, färgtv mm mm!! Vad kan dom då ha kommit på om 50 år till?? Om 50 år är jag 68 så då lever jag förhoppningsvis, det är iaf vad jag har planerat!! Har vi svävande bilar då som i "The Jetsons"? Det vore ju lite coolt om alla kunde köra runt i mindre farkoster som dessutom kanske skulle släppa ut mindre koldioxid... Inte helt fel de inte :p

Av Jenny - 1 november 2009 13:51

Genom att visa upp sig själv i svensk tv har hon nu blivit ett med hela svenska folket... Alla (i princip) vet vem denna människa är. Dock är det väl många som inte riktigt håller med henne om hennes åsikter där hon menar att kvinnan ska göra allt som mannen vill i ett förhållande. Snacka om att hon lever kvar i stenåldern, varför ska just kvinnorna laga mat, diska, städa osv?? Visserligen har dom väl folk som hjälper paret men ändå!! Paul Anka brer inte ens sina smörgåsar själv för han anser att det är hushållssysslor som han inte håller på med!! Även namnet "Anka", inte för att man kan bestämma fullt ut vad man ska heta, men varför quack quack?? Jag vet att det inte betyder det på engelska men man kan väl göra nått åt saken... 


Tv 3:s program "Svenska Hollywoodfruar" visar väl verkligen vilken inställning män har till kvinnor i USA och att vi lever på 2000-talet känns ibland långt borta!! Maria vad-hon-nu-heter-i-efternamn har väl gett "dum blondin" ett ansikte!! När hon äntligen börjar tjäna egna pengar och vill köpa något till familjen köper hon ett kylskåp xD Som om dom inte redan skulle ha ett eller?? Och även att hon är Mycket Stolt över det gör ju saken än mer komisk!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards