Jenny Olsson

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Jenny - 6 november 2009 23:00

Ja, vad ska man säga...?? En sån otroligt duktig sångare!! Erik Grönwall- jag har sagt det förut och jag säger det igen; du kommer gå långt!!



 Mariette Hansson är inte helt fel hon heller!! Jag tycker att hon gjorde denhär låten mycket bra!!


Av Jenny - 6 november 2009 16:04

Snacka om att människor mognar olika!! Men vad är det som påverkar ens mognad egentligen? För min egen del vart jag "vuxen" relativt snabbt eftersom jag redan som barn fick ta ansvar och ta beslut om hur jag ville att min vardag skull se ut vilket kan ha varit både positivt å negativt. 


Sedan tror jag att om man är från en större stad så mognar man mer snabbare, naturligtvis är det individuellt från person till person, men överlag känns det som så. Har många gånger tänkt när jag suttit på bussen påväg hem att "sådär omogen har jag aldrig varit...!!". Vissa människor har ett beteende som man kan bli mer eller mindre GALEN på!! Trotts att dom är i ens egen ålder... Varför??


Även dethär med pengar... Jag kan inte påstå att jag är bortskämd men visst kan jag få det jag vill ha, men inte jämt och ständigt. Nu när jag får studiebidrag på lite å ingenting så har jag ju fått lära mig att prioritera saker. Även där är det inte alla som gör det, när ska ni lära er att ta ansvar? Jag önskar att jag hade mer inkomst så jag kunde lägga undanlite varje månad, men mitt studiebidrag går till mat och andra nödvändigheter, för med 1000 kr i månaden kan man inte göra så mycket mer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards