Jenny Olsson

Alla inlägg under november 2009

Av Jenny - 23 november 2009 21:09

Hur orkar du människa?? Gör nått åt det!!

Av Jenny - 22 november 2009 15:21

Nu är det gjort, det jag längtat efter sen i augusti, jag har ett hjärta tatuerat i nacken!! :D Det va inte så farligt och det gjorde inte så ont. Det som kändes mest va när han gjorde konturen, sedan sved det lite och sedan kände jag ingenting :p

Av Jenny - 21 november 2009 19:30

Filip och Fredrik är väl några riktiga pratkvarnar!! Dom babblar i munnen på varandra och den ena pratar snabbare än den andra varav man hinner uppfatta hälften av vad dom säger... Dom kallar sig för programledare och författare men hur blev dom kända? Helt plötsligt dök dom bara upp i rutan med program som var mer eller mindre värdelöst dåliga!! I deras senaste påhitt; "Vem kan slå Filip och Fredrik", är dom så patetiska så det är inte sant!! I tron om att dom "värmer upp" står Fredrik och hoppar lite nu och då och ser allmänt dum ut, varför gillar människor att se när andra skämmer ut sig??



Av Jenny - 20 november 2009 22:04

Jag har funderat... Musiker och sångare får ju mer "uppmärksamhet" än vad dansare får. För hur många i vårat avlånga land känner till bra dansare och koreografer jämfört med hur många som känner till sångare...?? Jag tycker att dansen borde få ta mer plats och bli STÖRRE!! Hur ska jag annars kunna visa världen vad jag går för? :p Jag säger inte att musiker har det lätt att slå igenom, men dom har ju det iaf lättare än dansare!! Hur många program där man tävlar inom sång finns det jämfört med program på tv där man tävlar inom dans? Skillnaden är ganska stor, något jag vill ändra på!!

Av Jenny - 19 november 2009 20:51

En av mina favoritkoreografer är Wade Robson!! Han har bla gjort denna jazzdans från förra årets "So you think you can dance" :)



Av Jenny - 18 november 2009 20:41

Varför har vissa människor så svårt att ta ansvar? Hur svårt kan det vara att låsa en dörr, ta med en sladd eller ta med ett ynka litet papper?? Vad beror det på att folk "glömmer bort" vad det var dom skulle göra? Är det bara "glömskhet" eller är det nått annat som ligger bakom? Dålig sömn, tankar på mycket annat, eller är man bara inte uppmärksam på vad som förväntas av en? Vid vilken ålder ska man börja ta ansvar själv och inte alltid bli påminnd av föräldrarna? Är ansvar något som bara kommer eller måste det läras in? Antagligen är det olika från person till person, men hur kan det bli så olikt? Det är ju ändå en viktig del av livet, att ta just ansvar...!!

Av Jenny - 17 november 2009 19:58

Just nu borde jag vara nöjd med det jag gjort, jag borde vara fattigare men gladare. Jag borde inte sitta här för jag borde vara påväg hem från Sundsvall med en tatuering i nacken... Det blev ingen... Inte idag iaf, halv 3 ringde han som ska göra det å frågar om jag kan komma tidigare. Men det hade ju som blivit svårt eftersom jag redan stressat nog för att få till det med mat å annat. Det blir på söndag istället. Bra på det sättet att vi då slipper stressa som nå tok men jag hade ju sett fram emot det och inställt mig på att det skulle bli idag. Men, livet går inte alltid som man tänkt sig och det är bara att göra det bästa av det.

Av Jenny - 16 november 2009 12:02

Har hittat den låt som jag vill göra en koreografi till i den musikal som vi ska ha i stan- Hair. Jag vill göra till I got life!! :D Låten börjar på ca 2.55



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards