Jenny Olsson

Alla inlägg under november 2009

Av Jenny - 15 november 2009 22:48

...Det är frågan som snurar runt i hjärnan. På tisdag smäller det, då blir jag märkt för evigt med en tatuering!! Jag vet vad jag vill ha och tvekar inte på det. Det jag funderar på är vart jag vill ha den. Va först inne på att ha den i nacken, precis under hårfästet, sedan blev det på sidan av halsen men nu börjar jag gå tillbaka till nacken...


Modeshowen igår va SUPERBRA!! Jättemånga fina sminkningar och kläderna va helt otroliga!! Jag vet en som vart överlycklig över att en viss Olle Johanson va där :p (sveriges bästa make-up artist) och Caroline, du vet att du kan bara du vill, inget kan stoppa dig för du har viljan och envisheten som krävs för att du ska kunna bli det du vill!!


För övrigt händer det lite saker i livet just nu, inte för min egen del men saker som påverkar mig. Dock är det positiva saker och jag hoppas att det blir nånting bra utav det!! :)

Av Jenny - 14 november 2009 15:37

Woho, ikväll blir det modeshow som Makeup-store anordnar och sedan G3!! :D

Av Jenny - 13 november 2009 22:11

Hur länge ska vi behöva förklara? Jag blir så less och tar det faktiskt personligt när någon säger att det inte ser vackert ut när vi dansar... Har ni sovit eller?? Jag kan lätt säga, skryta och vara stolt över att våran dansgrupp är den bästa på lääänge!!! Vi är jämna och vi kan göra underverk bara vi vill för alla vi är starka individer som vet vad vi vill. Så kom inte å säg att det inte ser bra ut om du inte kan göra ens hälften så bra själv!! Så tänk efter före ni yttrar er om sånt som inte ligger er varmt om hjärtat!!

Av Jenny - 12 november 2009 19:37

Att dansa kan ju många kanske tycka är något man lär sig på en timme. Kan ju tala om för er som tror det att, så är det inte!! Det krävs mycket arbete för att bli bra och kan man inte ens gå och prata/sjunga samtidigt ser det inte så ljust ut... Men visst, vill man prova, så why not? Men tro inte att jag tänker lägga ner tid och energi på att få det att se bra ut!! Det är som med allt annat, man måste träna för att bli bra på något. Jag hade den turen så jag av nån anledning har det naturligt i kroppen att röra sig i takt med musiken men det är ju inte så för alla... Så underskatta inte dans, och om du gör det, så säg det inte till dom som vet vad det handlar om...!!

Av Jenny - 11 november 2009 22:39

Kolla från 1.50 xD det är killarna mot tjejerna och jag tror att större hästar hade varit en fördel!!




Av Jenny - 11 november 2009 20:52

Imorrse när jag hade tänkt ta sovmorron va det nån från dom högre makterna som inte tänkt det... Jag vaknade till ett Dån som hördes som om ett jetplan hade landat på taket... Jag försökte komma på vad det kunde vara för nått och tankara som for genom huvudet va: en helikopter, en orkan eller som sagt ett jetplan... Det va inget utav det! Det va nån som gick runt med en sån sak som inte jag vet vad den heter men som sprutar eld, nej ingen drake, untan en såndär gasolgrejj... Dom höll på att fixa "taket" som för min del är det jag ser ut genom mitt fönster. Dom skulle få fast nån svart matta av nå slag... Måste man göra det kl 7 på morronen??

Av Jenny - 10 november 2009 21:20

Jag blir så jäkla förbannad!! Jag HATAR allt som har med teknikens under att göra!!!! VARFÖR gör människor program som inte funkar??? Jag har suttit i inte mindre än 2 förbannade timmar å försökt få till uppdateringar för msn och hotmail, tror ni de funkar eller?? Näe, just det, så nu är jag utan, BRA, eh NOT!! Inte för att världen går under utan msn men det är just det att det jäklas... Det kan få mig att bli så sjukt irriterad så ingen människa vill vara i närheten av mig, få som har sett de sidan hos mig, tror det bara är mamma... Men jag skulle lätt kunna kasta ut datorn genom fönstret å aldrig mer använda den!!!! ÅÅHH, varför är det så svårt? Varför gör dom allt så kompliserat? Varför är jag inte tillsammans med ett geni/datatekniker?? Varför Varför VARFÖÖÖÖR???

Av Jenny - 9 november 2009 11:56

Så var det gjort!! Jag har beställt min studentmössa till nästa år och jag tror det kommer blir grejtans bra!! :) Det känns som fortfarande lite overkligt att det är min tur nu... Satt å tänkte på det när jag körde hem, och även det, att jag har körkort...!! Jag har som inte riiiktigt fattat det än, men det börjar komma nu :p Det känns inte som att jag är så "stor", jag vill fortfarande vara liten och bekymmerlös...!! Men det finns väl även fördelar med att bli "vuxen", eller?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards