Jenny Olsson

Alla inlägg under januari 2010

Av Jenny - 6 januari 2010 22:44

Detta är sjukt bra hip hop på höööög nivå!!




Av Jenny - 5 januari 2010 22:31

Fy *** vad kallt det är ute nu igen!! Å förkyld är jag fortfarande + att det hände nått i min rygg igår, en nerv kom ikläm och nu är jag alldeles öm... Int bra int!! Men det hade ju kunnat vara värrre så man ska väl inte klaga :p


Idag kom Jennie hit och vi kollade på "Horton", sjukt rolig tecknad film!! xD en filosofisk elefant som räddar ett dammkorn som är en planet med en stad på... Ja, tänk om det är någon som står och tittar ner på oss också, som styr vart våran planet ska hamna, tänk om...

Av Jenny - 4 januari 2010 20:56

Det är så otroligt roligt att se min femåriga kusin när hon uppträder!! Hon sjunger och dansar och man ser som långt fram i framtiden vart det kan leda!! ;) Ganska kul när jag tänker efter, alla i släkten på farmors sida är på nått sätt estetiska av sig!! Om vi ville skulle vi kunna göra en hel musikal med bara släkten :p

Av Jenny - 3 januari 2010 22:28

Tänk att en snart 8 månader gammal bebis kan underhålla en hel lägenhet bara genom att le och låta lite. Skulle jag sitta och skrika så skulle folk säga åt mig att vara tyst, för jag borde veta bättre. Men en bebis kan göra så, bara för att det är ett oskyldigt litet knyte som alla avgudar och tycker är världens sötaste. Den lilla varelsen får oss äldre att prata med annorlunda röst och göra konstiga grimaser, allt för att ungen ska ge oss ett leende!! Och jag är likadan, jag älskar när den lilla sötsaken ler och skrattar åt en, då inser man hur viktig man är för den lilla. Utan oss stora skulle inte den lilla kunna leva och utvecklas, så tack du lilla som ger så mycket!! :)

Av Jenny - 2 januari 2010 22:55

Såhär i vinterkylan är det ju aldrig fel med lite skratt, å roliga filmer i all ära, men jag har fått en favorit!! Jag har lagt upp den förut men den tåls att visa igen!! Damer och herrar, unga som gamla, får jag lov att presentera Johan Börjesson; krampkamp!!



Av Jenny - 1 januari 2010 20:21

Jag känner mig tom inombords... Varför? Jag vet inte!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards