Jenny Olsson

Alla inlägg under januari 2010

Av Jenny - 20 januari 2010 22:55

Woho, idag har jag varit och provat balklänningar för första gången!! Det va askul :D Jag hittade 2 som jag la undan som jag gillar skarpt!! :) Det som fattas är någon att gå med... Någon frivillig?? ;)

Av Jenny - 19 januari 2010 20:40

Jag håller nog på att braka ihop... Eller kanske inte men min kropp är inte helt i balans iaf!! Den bestämmer sig för att bli kallsvettig, svimmfärdig och allmänt illamående... Varför?? Jag har inte tid med det! Kan ju ha nått å göra med att jag va sjuk i 3 veckkor under jullovet och att kroppen inte hunnit vila nånting...


Dessutom har jag räknat ut att jag har 26, ja jusst det, 26 uppgifter i litterär gestaltning...!! Yeey, hur kan ma få det bara genom 2 lektioner?? JAG HATAR DET!! Varför gick jag denna kursen? Tur att det inte är så mycket kvar av den!!

spa

Av Jenny - 18 januari 2010 19:00

Eller är det rätt att kalla det för spa? Det är iaf i Hammarn, ett place där dom håller på med massage, ansiktsbehandlingar osv. Fick ett presentkort där av pappa i julklapp på en ansiktskur. Har varit på det idag och guuuud va skönt det va!! Bara få slappna av och njuta!!

Av Jenny - 17 januari 2010 21:00

Till skillnad från förut när Jennie trodde att det brann i min lägenhet så brinner det i Lindexhuset i ösd, (eller det brann iaf) inte bra! Tur att jag inte längre bor kvar ovanför hemköp utan fyttade ett kvarter bort...!!

Av Jenny - 16 januari 2010 15:30

Ikväll ska vi fira pappa som fyllde år igår!! Ser fram emot att ha hela släkten samlad, äta god mat och ha roligt!! :D

Av Jenny - 15 januari 2010 23:20

Nu kan jag andas ut lite, det har varit lite strul med mina kurser men nu har det ordnat sig!! Tur att jag har en bra handledare och att han har en bra "kollega" ;)



Av Jenny - 15 januari 2010 22:30

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!! <3

Av Jenny - 14 januari 2010 21:49

Varför valde jag denna kurs när jag vet att läraren ÄLSKAR att prata om sånnt som inte jag fattar ett dugg av. Bara för att vissa andra genier vet vad det är hon står och predikar om behöver ju inte vi vanliga dödliga fatta det...!! Det är huuur många uppgifter som hellst och jag har noll inspiration!! Hur ska det gå sen när jag börjar entill kurs där det inte lär vara lite utan mycket att göra?? Varför finns det inte fler val som jag hade velat gått till 100% för??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards