Jenny Olsson

Alla inlägg under januari 2010

Av Jenny - 13 januari 2010 23:00

So you think you can dance har slagit till igen med en asbra koreografi!!




Av Jenny - 13 januari 2010 22:20

Varför ska man ha lektioner som man inte lär sig något utav? Vi har under ca 8 veckor (tror jag) haft nutida konst på skolan och vad har jag lärt mig? Jag kan inte svara på det eftersom jag inte vet!! Vadå onödigt...!! Lägg dom timmarna på inriktning i stället!!

Av Jenny - 12 januari 2010 20:09

Alla relationer kräver underhåll och vissa ingridienser!! Det krävs respekt och tillit. Det gäller både förhållanden mellan människor, djur och även relationen mellan människor och djur kräver dessa (enligt mig) huvudingridienser!!

Av Jenny - 11 januari 2010 20:45

Ge mig sommar!!


  

Av Jenny - 10 januari 2010 22:14

Det sägs att "skratt förlänger livet", om det är så, kommer jag bli väldigt gammal ;) att skratta måste ju vara något utav det bästa som finns!! Att få ha riktigt roligt och bara skratta måste vara den bästa medicinen som finns!! :D

Av Jenny - 9 januari 2010 18:26

Ja, jag måste erkänna att även jag fallit dit... Jag har skaffat mig facebook men till vilken anledning?? Vad gör man? Det är ju helt värdelöst!! Jag har ingen mer kontakt med omvärlden nu än vad jag hade förut...!! Jaja, det får väl vara så länge, det är ju inget som stör så...

Av Jenny - 8 januari 2010 22:30

Jag vill ha en hund!! Det har jag alltid velat ha så länge jag kan minnas... Min eviga önskan och dröm är att det en dag ska hoppa upp en hund i sängen och slicka mig i ansiktet, den synen har jag drömt om sen jag i princip föddes!!


Nu behöver det ju inte direkt bli så, bara att få/köpa en hund, skulle uppfylla en av mina högsta drömmar...!! Jag har sett en Golden Retriever på hundstallet som är runt ett år gammal, en tik som heter Alice. Hon skulle nog trivas bra här uppe!! ;)


Me <3 dogs

Av Jenny - 7 januari 2010 22:09

"Jag menar det jag säger och jag säger det jag menar!!" Något som fler kanske ska försöka sträva efter... (tex jag)


Alla kan inte alltid vara perfekta och alla gör vi någon gång misstag. Men om man gör samma misstag flera gånger och inte inser det, kanske man måste ta sig en funderare och klura ut varför man gör dessa misstag.


För det kan väl inte vara ett misstag att man säger något/gör något utan att mena det, flera gånger?! Säger eller gör man något flera gånger så menar man det nog innerst inne, det va bra någonting jusst där och då som fick jusst dig att säga dessa saker/göra dessa saker, mer än en gång... Alltså inget misstag, utan bara handlingar som kunde ha hanterats bättre och annorlunda!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards