Jenny Olsson

Alla inlägg under december 2009

Av Jenny - 10 december 2009 20:35

Varför lägger man ner tid på onödiga saker? På onödiga lektioner, onödiga saker att må dåligt över, onödiga lagar osv osv. Om man bara plockade bort alla onödiga saker skulle folk må mycket bättre. Om vi inte hade nutida konst som jag anser är en Väldigt onödig kurs, skulle jag kunna sova längre på morronen, inte irritera mig över lärarna och deras upplägg och då skulle inte heller min irritation behöva gå ut över nån annan... Bort med allt onödigt!!

Av Jenny - 9 december 2009 20:03

Det är något som någon borde göra något åt!! För ofta eller alltid är bussarna ÖVERFULLA, folk får stå i gången och hur säkert är det? Tänk om man krockar eller blir påkörd, hur kul är det då när halva bussens befolkning far som nå projektiler ut genom vindrutan?? Det är med livet som insatts man åker med och det blir ju inte bättre av en sur och grinig busschafför...!!


Istället för att springa runt och sätta ut p-böteslappar kanske kommunen ska ta tag i detta verkliga problem istället!?

Av Jenny - 9 december 2009 20:01

Till Emelie som fyller 18 år idag!! :D Nu är alla dansare 18 år = krogen nästa ;)

Av Jenny - 8 december 2009 19:56

Heldag idag med "Hair". Vad ska man säga...?? Självklart finns det saker att slipa på (det mesta :p). Man får tänka på att det va det första genomdraget av musikalen så man kan ju inte förvänta sig så mycket :p Bara alla blir mer medvetna om vad det är vi gör och hur det ska vara tror jag säkert att det kommer bli bra!! :)

Av Jenny - 7 december 2009 21:16

Det känns som om det är jul snart, fast ändå inte. Och det är så många saker som jag måste hinna göra innan. Det som stressar mig mest är det vi i danstrean hade tänkt göra på julavslutningen... Det kommer bli sjukt roligt men vägen dit känns för kort...


Men det är ju som en bra sak jag stessar inför, räknas det som stress då? Det är ju inget jag mår direkt dåligt av, men det påverkar mig ändå... Men som en person som står mig väldigt nära brukar säga; "Det ordnar sig". Och ja, det gör ju det, på ett eller annat sätt!! :)

Av Jenny - 6 december 2009 13:30

Det är världens tråkigaste vädret ute!! Och när vädret är tråkigt, är jag tråkig!! Rätt sjukt hur mycket man påverkas av vädret. Är det soligt ute har jag rätt svårt för att vara på dåligt humör, medans det är väldigt lätt när det är grått och disigt...

hm

Av Jenny - 5 december 2009 22:22

Vissa människor ska verkligen inte ha körkort!! Ibland undrar man ju hur dom ens kunde få det...!! Själv kämpade jag som bara den för att få det, medans vissa bara verkar kunna sätta sig i bilen, köra upp och få godkännt, men egentligen kan dom ingeting...!!

jul

Av Jenny - 4 december 2009 19:21

Jul för mig är nått speciellt. Jag fattar inte varför det ska vara så tjorvigt... Min önskan vore att ha familjen samlad, åtminstone en gång som jag kan få komma ihåg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards