Jenny Olsson

Alla inlägg under december 2009

Av Jenny - 17 december 2009 20:53

Så cool coreografi!!



Av Jenny - 16 december 2009 20:50

Okej, nu börjar jag känna av armen... Det gör ONT!! Men, om jag inte känner efter så noga så ska nog det här gå bra!! För jag måste dansa imorron och ingenting ska få stoppa mig, inte ens om armen lossnar...

Av Jenny - 16 december 2009 14:28

Har varit och tagit svininfluensasprutan idag... Det gjorde svinont, jag svimma och kommer inte ihåg så mycket mer...


 Nääädååå, jag kände ingenting!! Det enda lilla som jag kände va själva sticket när hon tryckte in sprutan... Men annars är jag frisk som en lärka och har inge ont i armen alls :) (än så länge :p)

Av Jenny - 15 december 2009 22:19

Det är något som vissa människor inte vet vad det är!! Åkte buss hem från stan idag, den som går 20 över 4... Den tiden vill dom flesta sova som åker på bussen, det är nedsläckt och vad passar inte bättre än 1 1/2 timmas sömn?? Men vad hör jag, en bergssprängare till mobil som börjar tjuta i örat... Nej, det är inte min, hade varit smart nog å hätt den på ljudlös!!


Istället sitter nå mindre förmåger på andra sidan gången och spelar på som om dom va helt ensamma. Fattar dom inte att HELA bussen från det tillfället hatar dom?? Vet dom inte vad ett headset är eller? Eller att man kan ha på låg volym ist för det högsta som går med som sagt en jäkla bergssprängare till mobil... VÄX UPP och inse att vad det än är ni försöker uppnå så gick det inte, om det nu inte jusst va att hela bussen skulle hata er...

Av Jenny - 14 december 2009 21:37

En dag för sent men bättre sent än aldrig!! :) Va och kolla på syster och 3-5:ans "luciarock" med både "vanliga" låtar och sedan hade 5:orna ett fint luciatåg :) Egentligen är jag lite emot lucia av den enkla anledningen att det är ett sådant hysteri om vem som ska bli lucia... Fel att man gör som på våran skola, man röstar på den man vill ska bli, sedan plockar man ut en röst av varje och drar en utav dom, då blir det mest rättvist!!

Av Jenny - 13 december 2009 21:09

Hehe, kan ju inte säga för mycket, men idag har det tjuvats lite ;) Det va tungt, eller ja så tungt va det inte, mer ovant och det stacks i nacken... :p Men det gick!! :)



Av Jenny - 12 december 2009 19:46

Vad va det jag sa?? Han gjorde det!! Han vann- Erik Grönwall :D Så Jäkla BRA röst!!



Av Jenny - 11 december 2009 17:30

Ikväll blir det paryt party!! :D Vi ska fira Emelie som fyllde år i veckan och hon slår på stort, vi ska nämligen åka limo och sen på O`learys!! Det kommer nog bli skitkul och jag ser fram emot det!! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards