Jenny Olsson

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Jenny - 20 augusti 2009 20:06

Har vare hos farfar hela dan idag :) Pappa har hjälp han att byta tak på sommarstugan/allmänt skräputrymme :p solen tittade fram på eftermiddan så det vart riktigt varmt å skönt :)


Jag har funderat... På allt!! Om jag kommer få nå svar, vad jag ska göra efter gymnasiet och rent allmänt på hur det kommer att bli. Men, som pappa sa, jag har hela livet framför mig å bör ju därför inte tänka så mycket. Men det är just det jag gör- tänker!! Jag är expert på att tänka å ibland kan jag inte kontrollera mina tankar som jag vill utan dom bara "flyger iväg" Jag hatar att inte ha kontroll, särskillt när det gäller mina tankar å fantasier...!! Även det är nått jag är bra på, att fantisera om allt möjligt. Ibland kan det ju vara bra att ha bra fantasi, men inte alltid!! Måste försöka komma på nå sätt så min hjärna får slappna av nån gång :p


Men jag ska inte klaga!! Dom 2 år som jag redan gått på Primrose danslinje har vare dom 2 bästa åren i mitt liv och jag är säker på att det tredje å sista även kommer bli ett år att minnas!! Jag älskar dans å skulle inte kunna klara mig utan den!! Den glädje å adrenalinkick som jag får när jag går upp på en scen är helt magisk å det är inget jag skulle vilja byta ut mot någonting annat!!


"Allt ordnar sig!!" :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards