Jenny Olsson

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Jenny - 27 augusti 2009 21:43

Jag och min kusin Elise ska bygga ett stall!! När, hur å vart vet vi inte :p men ett stall ska det bli!! Vi har redan planerat allt, det ska ha 3 våningar med garage längst upp xD får sätta vingar på bilarna så man tar sig upp med dom :p men först måste jag bli en rik dansare å Elise en rik maskinförare!! ;p


Det är ju alltid bra att ha en dröm!! ;) (kan ju i detta fall vara bra att ha en back up plan, om det inte skulle funka :p)

Av Jenny - 27 augusti 2009 19:14

Idag vart det inte många timmar på skolan, 1,5 timme :p vi kollade på en "vittrafilm" som dom så fint kallade det. Det va en föreläsning av Teo Härén, han va riktigt rolig att lyssna på!! xD


Efter det kom Hanna å hämtade mig å följde med mig ut till Frösön till Mans Ruin (en tatuerinsstudio) där jag skulle fråga om priser på en tatuering som jag vill ha. Det är ett helt vanligt hjärta som ska sitta i nacken, det ska symbolisera allt som jag älskar- min familj, mina kompisar, dans, hundar och hästar :) Jag får se om jag gör den där eller någon annanstanns. Men en tatuering vill jag ha iaf!! :)


Fattar inte hur jag kan vara så trött som jag är, har ju knappt gått nånting i skolan den här veckan å ändå skulle jag kunna lägga mig å sova flera timmar nu!! Hur ska det då bli sen när vi börjar med alla lektioner...? Jisses :p 

Av Jenny - 27 augusti 2009 11:13

Glömde ju igår, GRATTIS ROSANNA!!!! :D Nu är du stor, nästa gång är det min tur ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards