Jenny Olsson

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

är det nu jag ska vara tyst?

Av Jenny - 5 februari 2013 17:02

Eller får jag bara skrika ut all skit som är? Jag i sig mår bra, men inte min kropp. Jag fryser jämt, även om det är 24 grader inne. Jag får ont i magen när jag äter och jag mår ibland så illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Oftast kan jag få just den speciella känslan när jag är extremt trött, men det är jag inte nu! Och jag är inte med barn heller. Sen gör det ont i mina ben, typ i benhinnorna, fast ibland i hela benet och oftast i höger! Det känns som det gjorde när jag va liten och hade växtvärk eller spring i benen. Det liksom gör ont fast jag kan inte säga vart eller riktigt hur! Hmm är det något mer jag kan ta upp när jag ändå håller på? Ja jo det skulle vara då att jag saknar motivation till att jobba, kanske inte ett fysiskt problem men ändå ett problem! Jag har alltid längtat till jobbet förut och visst, det är fortfarande roligt nu också. Men det känns inte som förut, jag har som tappat gnistan jag hade förut. Då kunde jag komma på 1000 saker som vi kunde göra, nu vet jag knappt ens hur jag ska få barnen att lyssna på mig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 oktober 2014 17:59

Sommaren 2010 var första gången jag träffade denna kvinna. Jag skulle jobba tillsammans med henne och resten av ensemblen i "En midsommarnattsdröm" som sattes upp vid Döda Fallets vridläktare. Där och då visste jag inte så mycket om henne, jag var in...

Av Jenny - 20 oktober 2014 13:36

Jag får panik! En känsla som kommer krypande i hela kroppen och den är så påtaglig. Jag vet varför den kommer. Det är på grund av alla dessa begrepp, räkneövningar och uppställningar till höger och vänster. Säkergetsmarginal, volym, absoluttal, kriti...

Av Jenny - 9 oktober 2014 09:49

Jag kan som inte riktigt förklara vad det är, det där djävlar anamma, mer än att det är en egenskap och att jag till viss del har den. Det har även båda mina föräldrar (till stor del), så konstigt vore väl om jag skulle blivit helt utan. Närmast kans...

Av Jenny - 17 september 2014 20:14

Jag har länge tänkt, och funderat, och vridit och vänt, och tänkt lite till på vart jag ska börja. Det har hänt så mycket. Jag har varit med om en jordbävning flera hundra mil hemifrån, jag har gjort det jag lovade migsjälv och en av mina bästa vänne...

Av Jenny - 14 juni 2014 08:37

"En hiskelig värk, går ej över ån efter vatten, nej ta inget för givet, jag har timmer i överflöd". Sångerna, texterna, upprepningarna, allt ligger det där och spinner runt i huvudet när jag ska sova. Den ena sången avlöser den andra och det går som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards