Jenny Olsson

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Jenny - 26 februari 2010 22:43

Från att ha skrivit varje dag till att skriva typ aldrig... Men, jag har ett liv och varken hinner eller för den delen orkar blogga så jäkla mycket... Jag skriver om och när jag känner för det :)


Mycket har hännt denna vecka iaf. Det har varit musikalvecka i Hammarn och jag har varit minst sagt delaktig!! Veckan har sett ut såhär:


Söndag: Riggning av lampor, sladdar, kablar, instrument mm till musikalen

Måndag: Träning heeeela dan

Måndagkväll/natt: Ljussättning

Tisdag: Genrep på dagen och PREMIÄR på kvällen!! :D

Onsdag: föreställnings för skolor på dan och för allmänheten på kvällen

Torsdag: Samma som onsdag

Fredag: En MYCKET TRÖTT Jenny pallrade sig iväg in till stan för möte och märkning av smink :)


En häktiskt men otroligt kul vecka! Det går inte att beskriva i ord, det måste upplevas! Det blir en speciell stämning och jag har fått andats musikal i en hel vecka!! Något utav det bästa som finns med andra ord!! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards