Jenny Olsson

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Jenny - 20 februari 2010 10:23

Varför hittar jag bara killar som redan är upptagna?? Hur svårt ska det behöva vara att inte vara det? :p Eller hur svårt ska det vara att spana in dom som inte är det? Fast det kan ju vara lite svårt, för oftast vet man ju inte om dom är upptagna eller inte innan liksom.


Jag är fortfarande virrig men tror nu att jag vet varför!! MUSIKAL x2!! Jag har både den här hemma i Hammarn och den i stan. Iof står jag ju inte på scenen i musikalen här hemma. Men det är nog så mycket att hålla reda på iaf med alla danser, in-och-utgångar, kläder och 1000 frågor från alla håll. Jag måste ju veta när "mina" dansare ska vara med eller inte på scenen, OCH så måste jag se till så att DOM vet det också!! :p Premiär på tisdag kväll och sen föreställningar på onsdag och torsdag. Efter det har jag iaf en sak mindre att hålla koll på!!


Musikalen i stan kommer bli suuuperbra!! Vi hade heldagsträning igår och man börjar få en helhetsbild av hur det kommer se ut nu! Förutom dansen och att vara en flummig hippie ska jag dessutom sminka dom som är med (inte alla förstås) men några iaf, det blir nånting helt nytt för mig och jag tror det kan vara en bra erfarenhet!! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards