Jenny Olsson

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

mitt 2010

Av Jenny - 30 december 2010 20:00

Tänk att ett helt år redan har gått, jag tycker det va nyss jag satt och tänkte över 2009...!! Myyycket har hänt, både bra och dåligt, men jag måste ändå säga det mest varit bra!! :)


I början av året var det musikalen"West side story" här hemma i Hammarn som gällde, jag hade koreograferat och även hjälpt till med annat och resultatet är jag stolt över!! :D


  


Sen va det musikalen "Hair" i Östersund som jag la all energi på. Så mycket att kroppen inte orkade!! Inte nog med att jag stog på scenen så hade jag även tillsammans med Carro ansvaret för sminket, att hon stog ut med mig så virrig som jag va då är ett under!!


  


Vi dansare drog iväg till Stockholm och såg "The last Bounce"!! Det va UNDERBART :D


  


Studenten närmade sig och det var bal som stog på schemat! Det va riktigt roligt + att vi hade bästa färmedlet dit; en riktig parybuss ;)


  


STUDENTEN!!!! :D ÄNTLIGEN!!!!! :D Jag är så otroligt nöjd med det jag åstakommit dessa 3 år på gymnasiet, jag har utvecklats oerhört och det har varit en jäkligt rolig resa!! :) Kärlek på oss brudar <3


  


I sommar har jag fått äran att sitta och ratta denna skapelse; vridläktaren vid "Döda fallet" under "En Midsommarnattsdröm" Tack till er som var med, och tack till er som kom och kollade!! :)


  


Efter en sommar med jobb både på ICA och döda fallet drog jag och mamma på välbehövd varm semester!! GREKLAND :D


    


Det har hunnit bli entill tatuering också!! :)


  


Dancehallavslutningen va jätterolig att genomföra!! Allt de jag fick höra värmde så oerhört mycket!! Tack!!


  


Så vart det  julafton iår också. Julen firades hos faster uppe i Pålgård med heeela släkten :D Jag tror jag njöt mest av alla!! :p


  


Imorron är det nyårsafton och jag vet fortfarande inte hur de blir. Det va tänkt att jag skulle till stan men som jag mår jusst nu blir det ingen stadsresa!! Får se imorron hur jag mår...


GOTT NYTT ÅR, ha ett bra 2011, det kommer jag ha!! ;)


  

 
 
Ingen bild

Caroline

3 januari 2011 00:53

Puss Jenny! Saknar dig <3

Jenny

3 januari 2011 09:50

Saknar dig också!! Jag får pallra mig iväg ner till stockholm så vi kan träffas!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 oktober 2014 17:59

Sommaren 2010 var första gången jag träffade denna kvinna. Jag skulle jobba tillsammans med henne och resten av ensemblen i "En midsommarnattsdröm" som sattes upp vid Döda Fallets vridläktare. Där och då visste jag inte så mycket om henne, jag var in...

Av Jenny - 20 oktober 2014 13:36

Jag får panik! En känsla som kommer krypande i hela kroppen och den är så påtaglig. Jag vet varför den kommer. Det är på grund av alla dessa begrepp, räkneövningar och uppställningar till höger och vänster. Säkergetsmarginal, volym, absoluttal, kriti...

Av Jenny - 9 oktober 2014 09:49

Jag kan som inte riktigt förklara vad det är, det där djävlar anamma, mer än att det är en egenskap och att jag till viss del har den. Det har även båda mina föräldrar (till stor del), så konstigt vore väl om jag skulle blivit helt utan. Närmast kans...

Av Jenny - 17 september 2014 20:14

Jag har länge tänkt, och funderat, och vridit och vänt, och tänkt lite till på vart jag ska börja. Det har hänt så mycket. Jag har varit med om en jordbävning flera hundra mil hemifrån, jag har gjort det jag lovade migsjälv och en av mina bästa vänne...

Av Jenny - 14 juni 2014 08:37

"En hiskelig värk, går ej över ån efter vatten, nej ta inget för givet, jag har timmer i överflöd". Sångerna, texterna, upprepningarna, allt ligger det där och spinner runt i huvudet när jag ska sova. Den ena sången avlöser den andra och det går som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards